دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (2)

همشهری محله 6و یادی از شهید محمدی+عکس

شهید قاسم محمدی که در سال 46 در زنجان متولد شده بود در سال 64 و در عملیات مقدماتی والفجر8 به شهادت رسید.
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

عکس/کتابخانه سیار در جبهه

فرهنگ کتاب و کتابخوانی همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است و همانطور که مشاهده می شود حتی این فرهنگ نیز در جبهه های جنگ بین رزمندگان رواج داشته است.
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
خاطرات جبهه و جنگ(26)

شما یه بیل به ما بده ، درستش می کنیم

باران خیلی تند می آمد. مهدی گفت « من می رم بیرون» گفتم « توی این هوا کجا می خوای بری؟» جواب نداد. اصرار کردم ....
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
تحلیلگر مشهور امور بین الملل:

سپاه دارای قدرتی مرگبار است/ قیاس ایران و دولت‌های عرب

یک تحلیلگر معروف آمریکایی در یادداشتی ضمن قیاس ایران با کشورهای عرب منطقه و برتری ساختار حکومتی و فرهنگی جمهوری اسلامی نوشت: ایران دارای طرفدارانی پرحرارت و دو آتشه است که دیدگاه‌های عقیدتی انقلابی را به وضوح به نمایش می‌گذارند.
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
صهیونیست‌ها اعتراف کردند؛

سیاه ترین شب تاریخ ارتش صهیونیستی چگونه رقم خورد +تصاویر

ساعت 10شب دستور ورود به منطقه الشجاعیه به فرمانده تیپ گولانی رسید.با ورود این کاروان به اطراف منطقه فلسطینی، نظامیانی که در داخل خودروهای زرهی بودند صدای صحبت مبارزان فلسطینی به زبان عربی و تیراندازی ‌های گسترده را می شنیدند.
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
آشنایی با فرماندهان دفاع مقدس(1)

شهید علی اصغر اکبری فرمانده سپاه سردشت

شهید علی اصغر اکبری در سال 1331 در خانواده‌ای مذهبی در شهرری دیده به جهان گشود. تحصیلاتش را در ششم ابتدایی به پایان رسانید و بعد در یک کارگاه پارچه‌بافی مشغول به کار شد و تمام درآمدش را صرف خانواده می‌کرد.
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

فرزندان و دایی رهبر معظم انقلاب+عکس

در ردیف نخست شرکت کنندگان در همایش نکوداشت آیت الله سیدهاشم میردامادی جد مادری مقام معظم رهبری تصویر دو فرزند آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دایی معظم له دیده می شود.
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (1)

گفت‌وگو با افسانه بلالی مادر شهید مفقود الجسد قاسم بلالی

شادی و خنده‌های معصومانه مادر شهید در ابتدای مصاحبه چنان ما را به وجد آورد که بعید به نظر می‌رسید در جایی از همکلامی‌مان مادرانه‌هایش بغض‌آلودمان کند و دل‌مان را بلرزاند.
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

فاطمه جان شهادتت مبارک!

با چند تا از بچه های سپاه توی یه خونه ساکن شده بودیم. یه روز که حمید از منطقه اومد به شوخی گفتم: «دلم می خواد یه بار بیای و ببینی اینجا رو زدن و من هم کشته شدم...
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۹
خاطرات جبهه و جنگ(25)

شهیدی که پای حرف امام ایستاد

شهیدی که پای حرف امام ایستاد....
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۵

شرط عجیب ازدواج شهید چمران

مادرم موقع خواستگاری برای مصطفی شرط گذاشته بود که «این دختر صبح که از خواب بلند میشه باید یه لیوان شیر و قهوه جلوش بذاری و...خلاصه زندگی با این دختر برات سخته»...
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
حجت‌الاسلام بهداروند:

ثبت خاطرات دفاع مقدس حسب‌الامر رهبری واجب دینی است

نویسنده کتاب «زندان الرشید» گفت: حسب الامر فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند که این جنگ یک گنج است، فرض واجب بر رزمندگان از فرماندهان تا سایرین است که خاطرات خود را بازگو کنند و این نه تنها یک وظیفه ملی بلکه یک وظیفه دینی و شرعی است.
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

عاقبت کسانی که پایشان را از گلیم‌شان درازتر کردند+عکس

این عکس برگی است از تاریخ برای عبرت همه کسانی که بدانند گزینه های نظامی روی میز چه عقوبتی برایشان به دنبال خواهد داشت.
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

روایتی از حضور رهبر انقلاب در بیمارستان خاتم‌الأنبیاء + فیلم

روایتی از حضور رهبر انقلاب در بخش آی.سی.یوی والدین شهدا در بیمارستان خاتم‌الأنبیاء
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

تولید فصل اول مجموعه انیمیشن زندگی شهید بروجردی+عکس

فصل اول مجموعه موشن گرافیک زندگی سردار شهید «محمد بروجردی» در مرحله پایانی است و این مجموعه تا پایان شهریور ماه سال جاری آماده پخش می‌شود.
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱