مخاطبان دفاع پرس نظر دهید-3

این خبرنگار معروف کیست؟

این تصویر متعلق به یکی از خبرنگاران فعلی صدا و سیما است که در ایام خون و حماسه از وی گرفته شده است.
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

از یادبود هواپیمای بدون سرنشین ابابیل رونمایی شد +عکس

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به مناسبت سالگرد شهادت «عبدالعزیز الرنتیسی»، طی مراسمی از یادبود هواپیمای بدون سرنشین ابابیل در الشجاعیه غزه رونمایی کرد.
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

طرح/دفاع همچنان ادامه دارد

جنگ هنوز تمام نشده است فقط شکل آن فرق کرده است دفاع همچنان ادامه دارد.
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کلام شهدا(1)

فریادی که از حلقوم بریده برمی آید، جاودانه می ماند

حلقوم ها را می توان برید اما فریادها را هرگز، فریادی که از حلقوم بریده برمی آید، جاودانه می ماند.
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
خاطرات جبهه و جنگ(24)

شهیدی که امام او را شفا داد

مادرش نقل می کند: در 6 سالگی سخت بیمار شد. شب 21 ماه مبارک رمضان به مسجد رفتم و خیلی گریه کردم و هنگامی که آمدم او خوابید....
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
به یاد شهید حاج میرحمزه سجادیان و 4 فرزند شهیدش؛

سبک زندگی در خانواده 5 شهید «سجادیان»

29 سال پیش، 30 فروردین 1365 بود که حاج میر حمزه سجادیان، پدر 4 شهید، به منطقه عملیاتی کربلای 5 در شلمچه رفت و به شهادت رسید. آنچه در ادامه می خوانید، نگاهی است به چگونگی زندگی و سبک آن در این خانواده معزز...
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (1)

حاج همت معلمی تشکیلاتی و فرمانده‌ای منظم بود

محمدرضا پروازی از رزمندگان لشکر27 محمدرسول‌الله(ص) است که به لحاظ دوره خاص حضورش در جبهه‌های جنگ، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲

شرط عجیب مادرم برای این خواستگار سمج!

مادرم موقع خواستگاری برای مصطفی شرط گذاشته بود که «این دختر صبح که از خواب بلند میشه باید یه لیوان شیر و قهوه جلوش بذاری و...خلاصه زندگی با این دختر برات سخته»...
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۸
وصیت نامه شهدا(12)

فرازی از وصیت نامه شهید حاج رضا شکری پور

! بدانید که خداوند انسان ها را همیشه مورد امتحان قرار می دهد ...
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۶
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش ثابت کرد شایستگی حمایت امام(ره) را داشت/ حتی شائبه اختلاف بین نیروهای مسلح هم وجود ندارد

همزمان با ۲۹ فروردین سالروز پیام تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفتگوی مشروحی با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی انجام شده است و ضمن تبیین برنامه های این سازمان، به میزان آمادگی ارتش در عرصه های مختلف پرداخته است.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

عکس/ صیاد شیرازی در لباس ‎سربازی

در عکس زیر شهید صیاد شیرازی در دوران‎ سربازی را نشان می دهد.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

تصاویر/اینجا هم پای فرزندان حضرت روح الله(ره) درمیان است

بعضی از این جوانان در خانواده های بسیار مرفه زیسته اند و می‌توانند در بهترین نقاط دنیا برای گذراندن تعطیلات سفر کنند اما خوشی هایشان را در چیز دیگری پیدا می‌کنند و راهی این سرزمین می‌شوند...
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

ساماندهی قبور شهدای مجاور با بقاع

پنج میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی قبور شهدای مجاور با بقاع استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

چرا تو این سرما لباس نمی پوشی!؟

زمستان بود و از همدان مرخصی آمده بود قم. دیدم کت تنش نیست و در آن سوز سرما با یک لا پیراهن آمده. گفتم: «باباجان چرا توی این سرما لباس نمی‌پوشی؟ مریض می‌شوی.»...
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
خاطرات جبهه و جنگ(23)

رویای صادقه مادر یک شهید گمنام

مرحوم آیت‌الله خراسانی گفت: قبر فرزند شما را آقای مکی‌نژاد می‌داند. به ایشان بگو شهید گمنامی را که در نزدیکی آیت‌الله اشرفی اصفهانی مدفون شده به شما نشان بدهد.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸