اصلا تقصیر عباس نبود!

یه روز که خسته از محل کار به منزل برگشم دیدم بچه ها دعواشون شده و صداشون تا دم در خونه. با عصبانیت وارد خونه شدم تا ازعباس گلایه کنم...
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (1)

جوشن یک صدا فریاد شد: مرگ بر آمریکا

به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین،سالروز درگیری نابرابر ناوچه‌های سهند، سبلان و جوشن با ناوگان متجاوز آمریکا
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

نماهنگ مهد دلیران به مناسبت روز ارتش

نماهنگ مهد دلیران به مناسبت 29 فروردین ماه (روز ارتش) از این بخش قابل مشاهده است.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

آخرین فیلم از شهید جعفر خانی

شهید محمد جعفرخانی در میان شهدای صابرین که در درگیری با تروریست های ضدانقلاب در شمال غرب کشور به شهادت رسید و این آخرین فیلمی است که از شهید جعفر خانی گرفته شده است.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

حجاب در بیهوشی

انسان در حالت بیهوشی، بخشی از مغزش کار می کند و مافی الضمیرش را می گوید . مافی الضمیر مادران شهدا، فقط حجاب است و چادر ... .
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

عکس/ ﯾﮏ ﻣﺴﺠﺪ ﻭﺍﻗﻌﯽ ، و ﯾﮏ ﻣﺴﺠﺪﯼ ﻭﺍقعی

نماﺯﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺭﯾﺎ ﻭ ﻧﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﭘﺎکی که در 8 سال دفاع مقدس ما وجود داشت.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

عکس/ «حاج قاسم» در کنار فرمانده مجروح سپاه بدر

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کنار خضیر المطروحی یکی از فرماندهان سپاه بدر که در جریان عملیات آزادسازی تکریت مجروح شده است.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
وصیت نامه شهدا(11)

فرازی از وصیت نامه شهید حسن ترک

خدا را به خاطر نعمـت هایی که به ما داده عملا" شکر کنید ....
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

حبیب جنت‌مکان مدافع حرم اهل‌بیت(ع) به شهادت رسید + عکس

روز گذشته شهید حبیب جنت‌مکان، رزمنده اهوازی گردان جعفر طیار(س)، در سامرا به شهادت رسید.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

دوست دارم هنگام دفن و کفنم لباس سپاهی که آرم دارد برتنم کنید

دوست دارم هنگام دفن و کفنم لباس سپاهی که آرم دارد برتنم کنید و پوتین‌هایم را نیز واکس‌زده و بپایم کنید. چشم‌هایم را بازبگذارید تا مردم فکر نکنند با چشم بسته این راه را انتخاب کرده‌ام، باید بدانید با چشم باز راه خود را انتخاب کرده‌ام.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
عضو تیم ملی کبدی بانوان:

شهدا راه پیشرفت را برای‌مان باز کردند/ ناگفته‌هایی از حرکت داور کره‌ای برای حفظ حجاب بانوی ایرانی

هنگامه فراهانی گفت: شهدا راه پیشرفت را برای‌مان باز کردند و با ایثار و از خودگذشتگی موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شدند و ما می‌خواهیم به وسیله ورزش با مدال‌آوری‌مان در مسیر شهدا حرکت کنیم.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
جانباز دفاع مقدس:

رد شلاق افسران عراقی در تنم به یادگار مانده است

جانباز 35 درصدی دوران دفاع مقدس گفت: رد شلاق هایی که توسط افسران بعثی عراقی در دوران اسارت بر تنم زده شده را به یادگار از آن دوران به تن دارم.
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

جنازه منو فعلا به خانواده ام تحویل ندین...!

پیکرش رو با دو شهید دیگه تحویل بنیاد شهید دادن...
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۱
وصیت نامه شهدا(10)

مواظب باشید در صحنه ی امتحان الهی مردود نشوید

مواظب باشید در صحنه ی امتحان الهی مردود نشوید و شرمسار در قیامت نباشید.
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴

عکس/شهیدی که با دست های بسته به شهادت رسید

شهیدی که با دست های بسته به شهادت رسیده است.
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷