شهید مسلم فراهانی؛

جشن تولد یک شهید در بهشت زهرا +عکس

مادر شهید «مسلم فراهانی» بنابر وصیت فرزندش همه ساله برای او جشن تولد می گیرد.
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

شهیدی با چشمان باز +عکس

حمید داوود آبادی در صفحه ی شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکسی از پیکر شهید محمدعلی تهوری با چشمانی باز منتشر کرده است.
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

روایت شهید همت از عملیات رمضان

اگر ما تیم شناسایی تشکیل ندهیم و این تیم، تا زمان شروع عملیات، نرود در منطقه شناسایی انجام بدهد، پس عمه من باید بیاید و شناسایی انجام بدهد؟!
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
یادداشت/مهدی محمدی

کیلومترها فراتر از پروتکل‌ها

قطعنامه 2231 بر خلاف ظاهرش، یک قطعنامه کاملا فراهسته‌ای است و به لحاظ راهبردی برنامه هسته‌ای را بهانه‌ای برای ایجاد یک سلسله ترتیبات بسیار دراز‌مدت برای مهار استراتژیک ایران در تمام حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های نوین و عرصه‌های منازعه راهبردی با آمریکا، قرار داده است.
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

یک خبر مهم؛ «آیت الله خامنه‌ای به اهواز آمده است»

در جریان عملیات مرصاد یک خبر مهم منتشر شد که در سرنوشت عملیات بسیار تاثیرگذار شد. آیت الله خامنه‌ای رئیس جمهور برای سرکشی به منطقه آمده بود.
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

عکس/ تسلط گردان‌های عاشورا بر بیمارستان میدانی داعش

گروهان چهارم گردان‌های عاشورا وابسته به کمیته‌های مردمی عراق طی عملیاتی کنترل بیمارستان میدانی داعش در صقلاویه را به دست گرفتند.
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
گفت‌وگو با آرزو سیف، همسر شهید محمد سلگی؛

«آچار فرانسه» پدر موشکی ایران

آرزو سیف همسر شهید سلگی می‌گوید:حسن آقا، سلگی و نواب را خیلی دوست داشت و همیشه می‌گفت این‌ها آچار فرانسه‌های کار هستند و اگر نباشند کارم لنگ است. از جرثقیل بگیرید تا موشک. از سمعی بصری تا امور دفتر. همه کارها را سه نفری انجام می‌دادند.
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
گفت‌وگو با مادر و همسر شهید روح الله سلطانی در اربعین شهادتش

حضرت آقا به روح الله گفته بود «دانه بلند مازندران!»

هرچند از واقعه عاشورا قرن‌ها گذشته است اما گویند تاریخ تکرار مکررات است. یعنی همیشه حق و باطل در تقابل هم هستند و یاران عاشورایی اباعبدالله(ع) تا همیشه تاریخ راه حق را می‌پیمایند.
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
در یک اقدام ابتکاری صورت گرفت

شعارهای ضدصهیونیستی ایرانی‌ها در بازی کلش آف کلنز+تصاویر

تعدادی از جوانان ایرانی در اقدامی جالب پیام‌هایی را برای شرکت‌کنندگان اسرائیلی بازی کلش آف کلنز «Clash of Clans» ارسال کردند.
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

با این اوضاع عجیب، "علی" چطور درس می‌خواند!

اوضاع و احوال زندگیمان خیلی عجیب و غریب بود. مانده بودم که چطور علی توی اون اوضاع، درس و مشق انجام می داد!
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴

این همه بچه‌های خوش تیپ و خوب!

گفت «نخیر، من همت هستم اما فرمانده نیستم، فرمانده این رزمندگان 14 ساله تا 75 ساله هستند که شما اینها را قطعاً دیده‌اید، من هم خدمتگزار کوچک برای آنها هستم».
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۵

شعر «آدونیس» شاعر مشهور عرب در مدح انقلاب اسلامی ایران

آدونیس، شاعر بزرگ جهان عرب در برابر اتهام بی‌بی‌سی به خود، با دفاع از اندیشه‌هایش، سرودن شعر در مدح انقلاب مردمی ایران را منافی افکارش نمی‌داند و نقدهای تند علیه خود را نمی‌پذیرد.
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
همراه با کتاب های دفاع مقدس(6)

ماجرای دادن کمپوت به کل بچه های لشکر

یک روز شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر عاشورا، از منطقه آمد.
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
آیت‌الله مدرسی یزدی:

حمایت‌های رهبری توطئه‌های گسترده بیگانگان علیه شورای نگهبان را خنثی می‌کند

آیت‌الله مدرسی یزدی درباره شخصیت انقلابی، اخلاقی، سیاسی و مدیریتی آیت‌الله جنتی گفت: داشتن سوابق طولانی مبارزه با رژیم طاغوت و فداکاری، هوش سیاسی بالا، مدیریت قاطع و شجاعت در دفاع از اسلام و احکام اسلامی، دلسوزی برای مردم، آمادگی برای خدمت رسانی به مردم، از جمله ویژگی‌های این شخصیت کهنسال، پرتجربه و دلسوز شورای نگهبان است.
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
فلسطین؛

آموزش نظامی به نوجوانان توسط گردان‌های عزالدین قسام +عکس

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در دوره‌های تابستانی خود ۲۵ هزار فلسطینی را تحت آموزش‌های اولیه نظامی قرار می‌دهد.
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹