خاطره ای جالب از یک شهید مخصوص متاهلان

قهربودیم درحال نمازخواندن بود... نمازش که تموم شد نشسته بودم و توجهی به همسرم نداشتم ..
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

برپایی شب شعر «اربعین دریا» به یاد شهدای غواص

شب شعر اربعین دریا همزان با چهلمین روز تشییع شهدای غواص برگزار می شود.
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

عکس/ آرامشی عجیب در چهره‌ی یک شهید

این عکس متعلق به یکی از شهدای فکه می‌باشد که از ناحیه‌ی پا مجروح شده است.
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

پخش چهار مستند ویژه در سالروز عملیات مرصاد/ مصاحبه با سعید قاسمی و قرائتی

شبکه مستند سیما برای سالروز عملیات مرصاد پخش چهار مستند ویژه را در نظر گرفته است.
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

تصاویر/ فرزند شهیدی که نمی خواست در گلزار شهدا دفن شود

«نصرالله» پدرش، در «عملیات خیبر» و هم چنین برادرش در «عملیات والفجر 8» شربت شهادت نوشیده بودند و او مدتی قبل از شهادتش، از خواسته بود که در صورت شهادت، پیکرش را در «گلزار شهدا» به خاک نسپارند.
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

صوت/ رهبر انقلاب: هرگز گستاخی خیانت را به خودتان ندهید

دومین وصیت پیامبر عظیم الشان اسلام که سلام خداوند بر او باد ، ورع است . مقصود از ورع دوری از گناهان و در ادامه ، ندادن گستاخی خیانت به خود است .
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
حماسه آفرینی لشکر71 روح الله در مرصاد در گفت‌وگو با سردار احمد سلیم آبادی

منافقین را در سه راهی اسلام آباد به دام انداختیم

خاطرات سردار احمد سلیم آبادی فرمانده لشکر 71 روح‌الله از عملیات مرصاد را باید یکی از ارزشمندترین مشاهدات حضوری در خصوص این عملیات به شمار آورد.
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
کلام شهدا(11)

هرگاه خدا را بخوانی صدایت را می شنود

بدان که هرگاه خدا را بخوانی صدایت را می شنود...
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۶

چه کسی شهید می شود؟

بچه ها باز هم به شوخی گفتند: تو فقط شانزده سال داری. اگر شهید شوی که پدر و مادرت خیلی اذیت می شوند. ولی محسن باز هم حرف خودش را تکرار می کرد.
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴
چفیه داران(9)

خواندن نماز جماعت در عروسی یک شهید

خواندن نماز جماعت در عروسی یک شهید...
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

آدم صفای جبهه را رها می کند، می رود پشت میز!؟

می گفتند: بیا رئیس راه آهن باش، قبول نکرد، می گفت: در این شرایط که بچه های مردم دارند به جبهه می روند، پیشنهاد مسئولیت برای من امتحان الهی است...
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

تشییع پیکر شهدای غواص در خوزستان

رئیس ستاد قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در خوزستان از تشییع چند تن از شهدای غواص همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در استان خبر داد.
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

شعر/ لب تشنۀِ آب انتقامیم - مردانِ مدافعِ خیامیم

مثنوی عاشقانۀ «قبیلۀِ عشق» تقدیم به سردار رشید اسلام، شهید "حاتم اسود محمد" ملقب به «ابومنتظر المحمداوی» فرمانده ارشد سپاه بدر عراق و تمامی هم‌رزمان این شهید و مدافعان حرم آل الله.
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

دستگیری تروریست های داعشی زنپوش در کربلا

نیروهای امنیتی عراق موفق شدند گروهی از تروریست های داعشی را در حالی که لباس زنانه به تن داشتند و در تلاش بودند تا همراه با آوارگان عراقی وارد شهر کربلا شوند دستگیر کنند.
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

حس و حال همسر مدافع حرم بعد از دیدن عکس سر بریده همسرش

در راه فرودگاه او مدام در حال ذکر گفتن بود و بی قرار رفتن چند بار خواستم با او صحبت کنم، اما حال و هوایش عجیب بود و من ترجیح دادم او را از این حال در نیاورم، قول داد یک روز در میان به من تلفن بزند و رفت.
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷