حماس چگونه شکل گرفت؟ + تصاویر

سازمان آزادیبخش فلسطین در دهه هشتاد، نوعی بازگشت به عقب داشت و در دو عرصه داخلی و خارجی در رویکرد انقلابی خود ضعیف عمل کرد و بر خلاف مفاد منشورملی فلسطین حقوق ملت فلسطین را ضایع نمود
۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

روایتی از رزمنده‌ای که نمی‌خواست شهید شود

شهید امینی می‌گفت: «من را آن طرف آب می‌خواهند ببرند، من نمی‌خواهم بروم! من هنوز در این دنیا کار دارم! می‌خواهم پشیمان‌شان کنم! پدرم دست‌تنهاست می‌خواهم کمک او باشم!».
۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳

مسافران پیشرفته سیمرغ در انتظار رسیدن به فلک + تصاویر

مطابق اطلاعات اعلام شده از رده وزنی قابل حمل توسط سیمرغ، دو ماهواره طلوع و ظفر و از رده سفیر ماهواره‎های فجر، ماهواره دانشگاه صنعتی شریف (شریف-ست) و ناهید در اولویت پرتاب هستند.
۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

"بازنده اصلی" سیاست های کشورهای حوزه خلیج فارس کیست

سیاست مستقل در نهایت با احترام و قدردانی روبه رو می شود؛ ولی وابستگی توهین آمیز و سرسپردگی خفت بار چیزی جز ضعف، حقارت و آشفتگی را در پی نخواهد داشت.
۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

آمریکا را آن چنان که هست، بشناسیم نه آن چنان که می‌نمایاند

فهرست جنایات آمریکا در ذهن مردم ایران جزء حافظه تاریخی ملت شده است و کسی نمی‌تواند آن را پاک کند.
۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
گزارشی از عاملان شهادت مرزبانان ایرانی؛

جزئیاتی از پشت صحنه گروهک تروریستی جیش العدل

این گروه چند ماه بعد از ایجاد چنددستگی در گروهک ریگی بلافاصله با تقویت سرویس های منطقه ای و با هدایت آمریکا و نظارت موساد دست به تشکیل یک چارت سازمانی منسجم می زند. این چارت شباهت های جالبی با روش های اداره سازمان منافقین دارد.
۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳

تعویض پرچم گنبد امام حسین(ع) +تصاویر

طی مراسمی باشکوه با حضور گسترده زائران حرم مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) پرچم گنبد حرم به نشانه آغاز ماه محرم تعویض شد.
۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
فرمانده سپاه بانه:

بازداشت یک عضو دیگر از عوامل ضدانقلاب/ جزئیات عملیات سپاه در بانه

فرمانده سپاه بانه گفت: در جریان عملیات روز گذشته علیه مزدوران ضد انقلاب در شهرستان مرزی سراوان ،۳ نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیده و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.
۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
امیر اسماعیلی:

اورهال رادارهای"نبو" و "کاستا" توسط قرارگاه پدافند هوایی ارتش

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: رادارهای"نبو" و "کاستا" به دست افسران جوان این قرارگاه، اورهال می‌شود.
۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۹
معاون حقوقی گارد ساحلی مرزبانی نیروی انتظامی عنوان کرد:

تسریع در رسیدگی به شناورهای توقیف شده، توافق گارد ساحلی ایران و امارات

معاون حقوقی گارد ساحلی مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه هماهنگی گارد ساحلی ایران و امارات هدف اصلی اجلاس مشترک دو کشور است، گفت: تسریع در رسیدگی به شناورهای توقیف شده یکی از توافق های این اجلاس بوده است.
۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
بوی پیراهن یوسفی که مادر را بی قرار کرد؛

شهادت مزد جهاد بی ادعا وبی ریایش بود

روایت، روایت نانوشته و ناخوانده ای است. حکایت یک فراق و بی خبری 30 ساله، یک انتظار وچشم براهی طولانی و طاقت فرسا، چند نفر به دور یک سنگ مزار حلقه زده اند و در این میان، مادری بی تاب و بی قرار، مویه کنان وبرسینه زنان باگویشی عربی، یومه یومه می گوید و ناله کنان اشک می ریزد.
۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
سادات شهید؛

انگشتر گمشده شهید علمدار که مادرِ سادات آن را بازگرداند

هرچه اصرار کردم بی‌فایده بود. سید حرف نمی‌زد. مرتب می‌خواست موضوع بحث را عوض کند. اما این موضوعی نبود که به سادگی بتوان از کنارش گذشت. راهش را بلد بودم. وقتی رسیدیم تهران و اطراف خلوت شد به او خیره شدم. بعد سید را به مادرش قسم دادم.
۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
آزاده شهید "حسین لشگری" اسطوره مقاومت؛

بدترین حرفی که اسرای ایرانی شنیدند

بچه‌ها در حالی‌که فریاد می‌زدند گفتند: مگر ما حیوان هستیم که این‌طور رفتار می‌کنید. درها را که بسته‌اید، هوا کثیف و متعفن است، پنجره‌ و هواکش هم که ندارد. مگر شما انسان نیستید؟ نگهبان‌ها بدون اعتنا به اعتراضات ما در را بستند و رفتند.
۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
نامه‌ای که بعد از شهادت پدر به مقصد رسید؛

نامه یتیم تحت تکفل شهید تهرانی‌مقدم+عکس

سردار شهید حسن تهرانی مقدم در دوران حیات خود کفالت تعدادی از یتیمان کم‌بضاعت را به عهده گرفته بود و هزینه تحصیل و زندگی آنها را تامین می‌کرد. یکی از این افراد سال ۹۱ در کنکور سراسری در دانشگاه امام حسین(ع) پذیرفته می‌شود.
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
«حبیب دل‌ها» سال‌ها همنشین شهادت بود؛

روایتی از زندگی جهادی حاج حبیب لک‌زایی در اولین سالگرد شهادتش

حبیب دل‌ها را هم جهادگران جنگ سخت دیروز می‌شناسند و هم جهادگران نسل امروز و جنگ نرم، بچه‌های جهادی با دیدنش جانی تازه می‌گرفتند. نگاه نافذ، متانت و ایمان و اراده‌اش از یاد افرادی که با او برخورد داشته‌اند، نمی‌رود.
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶