پدری که پسرش را عاشقانه به کشتن داد!

همه اعتراض کردند الا یه پیرمرد! گفت: " چیکار دارید! بنامش افتاده دیگه! "بچه ها از پیرمرد بدشون اومد. دوباره قرعه انداختند بازم افتاد بنام همون جوون.
۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۹

ایران، نتانیاهو را از اوباما ناامید کرد/ لحظه ای که نتانیاهو را می ترساند!

نتانیاهو با داشتن زرادخانه های اتمی و شیمیایی می گوید از فعالیت های هسته ای ایران می هراسد و از مواضع اوباما درخصوص برنامه هسته ای ایران ناامید و دلسرد شده است.
۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۴
گفت‌وگوی تفصیلی با «پرویز احمدی» فرمانده سپاه دهلران درسال 1360

از تحصیل در سوئد تا نبرد در دهلران

شهرستان دهلران در طول دوران دفاع مقدس روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.
۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۹

برایم سوره یاسین بخوان

قبلاً هیچ وقت اصغر اجازه نمی داد به راحتی درباره مرگ خودم و اتفاقاتی که ممکن است برای من بیفتد و باعث دور شدن ما از هم شود، حرفی بـزنم.
۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰

غربت نجیب شهیدان تکرار تاریخ است

در این تاریک سرا و در این کویر گهگاه که در اندیشه های خود غرق می شوم، آندم که در خیال نورهایی می بینم و نشانه های آبی، به خودت سوگند که همیشه یکی از آن نورها تویی و نشانی از آن نشانه ها نیز.
۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
سفری کوتاه به ‌ خانه باصفای برادران شهید سیفی

پسرانمان را فرستادیم تا خاک بر سر صدام کنند

در یکی از روزهای گرم تابستان برای تهیه گزارش از خانواده دلسوخته دو شهید به اتفاق دو خواهر از مسئولان امور ایثارگران حوزه 320حضرت نرجس (س) در دل شلوغی‌های روزمره به خانه‌ای ساده و آرام قدم گذاشتیم که آرامش و صفایش را از روح دو شهید این خانواده به عاریت داشت.
۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶

سفارش یک شهید در مورد روحانی نماها!

اجازه ندهید که ضد انقلاب روحانی نما در کفن و دفن من حاضر شوند و آخوندی که در خط امام نیست برایم نماز بخواند. زندگی مختصری که دارم منحصر به شما می باشد و خانه نیز نصفش مال شماست و نصف دیگرش...
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

میدل ایست آنلاین: سردار سلیمانی قوی‌ترین فرمانده خاورمیانه است

یک وبگاه خبری - تحلیلی انگلیسی فرمانده سپاه قدس ایران را به عنوان یکی از بانفوذترین و مقتدرترین فرماندهان نظامی در سطح خاورمیانه نام نهاد.
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

زیارت قبور شهدای مدافع حرم+تصاویر

شیعیان سوری پس از اقامه نماز عید قربان با حضور بر سر مزار شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با قرائت سوره شریفه فاتحه نسبت به شهدا ادای احترام کردند.
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

کتکی که فرمانده از تیمسار خورد

یکی از بچه های اصفهان – که اسمش مهدی بود- بلند شد و به طرز برخورد نگهبان ها اعتراض کرد؛ از دزدی ها گفت؛ پر بودن چاه دستشویی ها؛ از ضرب و شتم بچه ها و در آخر گفت: «من یک مجروحم، اما افراد شما به این امر توجه نمی کنند و مرا و بچه های مجروح دیگر را هم می زنند.»
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

100 سال پیش امام زاده صالح چگونه بود + عکس

تصویر زیر، بقعه مبارکه امامزاده صالح(ع) در محله تجریش تهران را در 100 سال قبل نشان می‌دهد.
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
افشای نحوه فعالیت‌های داعش توسط تیری میسان

سلاح‌های داعش با پول عربستان و توسط ترکیه از اوکراین خریداری می‌شود/ نحوه فروش نفت عراق توسط داعش

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: ترکیه اردوگاه‌­های نظامی خاص خود را به همراه تسلیحات نظامی سبک و سنگینی که از طریق اوکراین و با اعتبار عربستان سعودی تهیه شده است، در اختیار داعش قرار می­‌دهد.
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در قاب تصویر

شهید محمود رضا بیضایی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که چند ماه پیش به دست گرگ صفتان تکفیری در سوریه به اربابش حسین (ع) پیوست.
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
گزارشی از حمله به لبنان در روز عید قربان؛

چرا حزب‌الله از پایگاه خود عقب‌نشینی کرد+فیلم و عکس

تکفیری‌ها از این‌واقعیت آگاهند که درهیچ شرایطی امکان نزدیک‌شدن به روستاهای شیعه‌نشین لبنان در مرز سوریه را ندارند که این، به دلیل ابعاد حضور حزب‌الله در این مناطق، خطوط امدادرسانی قوی نظامی، عقبه پرقدرت اجتماعی و بافت ویژه جغرافیایی آنهاست.
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

فراخوان دکتر جلیلی برای بازخوانی سخنرانی تاریخی شهید همت

پنجشنبه گذشته همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام، دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی در جمع پرشور مردم مومن همدان؛ دفاع مقدس از «دفاع مقدس» را وظیفه امروز نیروهای انقلاب دانست و طی سخنان مبسوطی مبانی و ابعاد گوناگون این وظیفه را تشریح کرد.
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰