همزمان با برخی نقاط کشور؛

خوزستانی‌ها ۳ نماینده دیگر خود را انتخاب و راهی مجلس می‌کنند

مردم ۲ حوزه انتخابیه در استان خوزستان امروز در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۳۰۹ شعبه به پای صندوق رأی می‌روند تا سه نماینده دیگر استان را انتخاب کنند.
کد خبر: ۶۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 10May 2024

خوزستانی‌ها ۳ نماینده دیگر خود را انتخاب و راهی مجلس می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، مردم ۲ حوزه انتخابیه در استان خوزستان امروز در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۳۰۹ شعبه به پای صندوق رأی می‌روند تا سه نماینده دیگر استان را انتخاب کنند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» امروز همزمان با سراسر کشور در این مناطق برگزار می‌شود.

مردم حوزه انتخابیه آبادان برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده خود امروز پای صندوق‌های رأی می‌روند. آنها در دور نخست انتخابات، «جلیل مختار» را مستقیم راهی بهارستان کرده‌اند و اکنون از بین «جواد سعدون زاده»، «صادق کمایی»، «سید امیر موسوی جبیلی» و «سید محمد مولوی» ۲ نغر دیگر را راهی بهارستان می‌کنند.

مردم حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز باید از بین «ابراهیم متینیان» نماینده فعلی و «امیرحسین نظری»، یک نفر را انتخاب و راهی مجلس کنند.

۳۰۹ شعبه برای اخذ رأی در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر فعالیت دارند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند. انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار