سردار شادمانی:

دیپلماسی جواب ندهد از راه دیگری اقدام می‌کنیم

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خداوند متعال هر وقت که اراده کند، دشمنان و کافران نابود می‌شوند، اما اینکار را بر عهده جهادگران گذاشته است. به همین دلیل اگر صحبت‌های دیپلماتیک جواب ندهد، مقابله با دشمن راه دیگری دارد و بار دیگر تا آخرین قطره خون خود با آنها خواهیم جنگید.
کد خبر: ۱۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵ - 12February 2014

دیپلماسی جواب ندهد از راه دیگری اقدام می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری دفاع مقدس، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سردار سرتیپ "علی شادمانی" معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، در یادواره ۲۷ شهید روستای انصارالامام شهرستان همدان با بیان این که عظمت انقلاب قرار گرفتن در راه امامان و پیامبران است، به تبیین مقام والای امامان و پیامبران پرداخت.

وی افزود: وظیفه امامان و پیامبران از ابتدا مبارزه با طاغوت، ظلم و جور و برپایی نظام اسلامی است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این که امام عظیمالقدر، پیامبر نبودند اما پیامبرگونه رفتار کردند، گفت: بزرگان به ایشان لقبی پیامبرگونه دادهاند؛ چرا که امام(ره) تمامی سعی و تلاش خود را در براندازی طاغوت انجام داد و شرق و غرب را درهم شکست.

وی با بیان این که حضرت امام(ره) نزدیکترین فرد به معصومین(ع) است، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم انقلاب اسلامی ما در مسیر نهضت جهانی قرار گرفته، چون امام بزرگوار و بزرگان و پیشوایان دینی فرمودهاند که این نهضت به نظام حضرت ولیعصر(عج) متصل خواهد شد و باعث انتشار اسلام و دین ناب محمدی در جهان شده است.

شادمانی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بارها باعث شکست استکبار شده و استکبار جهانی را خوار و خفیف کرده است، اضافه کرد: دیروز شهیدان ما با دشمن تا دندان مصلح جنگیدند و ما هم برای دفاع از خون شهیدان باید با آنها پیمان ببندیم، راه شهدا را ادامه داده و از ناموس، کشور و انقلاب دفاع کنیم.

وی با تأکید بر این که ما اهل شعار نیستیم و بر مبنای حقیقت حرف میزنیم، یادآور شد: در جنگ عراق همه جهان به او کمک کردند تا کشور ما را که تازه انقلابی و نوپا بود را از بین ببرند، اما ملت با آنها مقابله کرد و  در آخر دشمن سرافکنده قطعنامه را پذیرفت.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این بار هم دشمن اصلی ملت ایران - آمریکای خونخوار - خود به میدان آمده، حال ما باید بدانیم از چه چیزی دفاع کنیم تا وجدانمان راحت باشد، از ارزشهای اسلامی یا ارزشهای آمریکایی.

وی با بیان این که دشمن در منطقه از قدرت نیروهای مسلح به فرماندهی رهبرمان امام خامنهای لرزان است، گفت: با این حال خطر در جای دیگری است، دشمن تصمیم گرفته مردم را با درگیریهای قومیتی، با ناتوی فرهنگی و ایجاد رکود اقتصادی بشکند.

شادمانی با اشاره به این که متأسفانه در بعضی خانهها ماهواره تبدیل به ارزش شده است، افزود: دشمن میخواهد با فاصله گرفتن مردم از ارزشهای انقلابی، اسلام را از ملت مسلمان ایران بگیرد.

وی خطاب به مسئولان فرهنگی کشور گفت: امروز در کشور ما جنگ شدید فرهنگی برقرار است و باید برای مقابله با دشمن بایستیم.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با توجه به جایگاه جهادگران خاطرنشان کرد: خداوند متعال هر وقت که اراده کند، دشمنان و کافران نابود میشوند، اما اینکار را بر عهده جهادگران گذاشته است. به همین دلیل اگر صحبتهای دیپلماتیک جواب ندهد، مقابله با دشمن راه دیگری دارد و بار دیگر تا آخرین قطره خون خود با آنها خواهیم جنگید.

نظر شما
پربیننده ها