سردار دکتر کارگر:

راهیان نور حماسه دفاع مقدس را زنده نگه می دارد/ قرارگاه فرهنگی ستاد راهیان نور در سال 93 فعال می شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از فعال شدن قرارگاه فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور با مشارکت تمام دستگاه های فرهنگی کشور اعم از دولتی و غیر دولتی در سال 93 خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ - 26March 2014

راهیان نور حماسه دفاع مقدس را زنده نگه می دارد/ قرارگاه فرهنگی ستاد راهیان نور در سال 93 فعال می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در برنامه آفتاب شرقی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع راهیان نور از جمله در دیدار 26 اسفند دست اندرکاران ستاد مرکزی راهیان نور با ایشان و نیز حضور امروز معظم له در میان زائران کاروانهای راهیان نور در منطقه عمومی عملیات شکست حصر آبادان در شرق کارون ، گفت: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند، فراموش نشدن دفاع مقدس است که بارها ایشان فرموده اند " نباید بگذاریم این میراث گرانبها فراموش و به تحریف کشیده شود".

وی ادامه داد: راهیان نور یکی از راه های فراموش نشدن دفاع مقدس است و می توانیم با زیارت با معرفت در این یادمان ها، یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را زنده نگه داریم.

سردار دکتر کارگر با بیان اینکه بیش از 50 درصد راهیان نور بار اولی هستند، تصریح کرد: 78 درصد شرکت کنندگان بین 15 تا 35 سال سن دارند و در بین افراد حضور یافته در این یادمان ها از کودکان گرفته تا پیرمردی پای به سن گذاشته با محاسنی سفید رنگ حضور دارند که این فرهنگ نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، در آن دوران نیز از جوانان 15 ، 16 ساله گرفته تا پیرمردان سفید موی حضور داشتند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با تاکید بر ضرورت همکاری ، مشارکت و همراهی تمامی دستگاه ها و نیز مردم ، بخش غیردولتی و تشکل های مردمی در مشاورت و مشارکت در موضوع دفاع مقدس و راهیان نور ، ادامه داد: باید با حضور در این یادمان ها یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و با تکرار بازدید از این یادمان ها، شهدا را در حافظه خود حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امروز با حضور در شرق کارون در جوار شهدای گمنام  این منطقه فرمودند که عزت و سربلندی یک ملت در مقاومت و ایستادگی است و هر ملتی که ایستادگی و مقاومت کند پیروز می شود. ما باید فرهنگ مقاومت و ایستادگی دفاع مقدس را به نسل های آینده بدون تحریف انتقال دهیم.

سردار کارگر در پایان گفت: امیدوارم مردم از ما راضی باشند و ما نیز لیاقت خدمت به مردم را داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها