سردار نقدی از طرح های اقتصاد مقاومتی پادگان شهید فرجوانی خوزستان بازدید کرد

سردار نقدی با حضور در پادگان شهید فرجوانی از طرح های اقتصاد مقاومتی خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ - 27March 2014

سردار نقدی از طرح های اقتصاد مقاومتی پادگان شهید فرجوانی خوزستان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بدو ورد به استان خوزستان از طرح های اقتصاد مقاومتی استان خوزستان بازدید کرد.

این طرح های مختلف پرورش بلدرچین، مرغ خانگی و همچنین تولید کودورمی کومپست شامل آن می شد قدر است که در حدود هر کدام در حدود 20 تا 30 نفر اشتغالزایی را در منطقه صورت دهد.

حسین رحیمی مسئول پرورش بلدرچین و مرغ خانگی این طرح در خلال این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی به سردار نقدی از ابتکارات و کارهای نوییکه باعث بازده بیشتر طرح می شد خبر داد.

علی خانزاده هم که طرح تولید ورمی کومپست را بر عهده گرفته بود استفاده از ضایعات میوه و سبزیجات را در تولید ورمی کومپست و بی نیاز شدن مناطقی از استان برای وارد کردن مکود را یکی از مهم ترین جنبه های تولید این کود دانست.

همچنین این کار آفرینان و تولید کنندگان در خلال این بازدید مشکلات خود را در حوزه های مختلف با سردار نقدی و دیگر مسئولین استانی در میان گذاشتند و خواستار حمایت بیشتر جهاد کشاورزس استان از این طرح ها شدند.

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز با تاکید بر تداوم این گونه طرح ها به برنامه های بسیج برای گسترش این طرح ها در جهت تامین مواد غذایی و بی نیاز شدن کشور از واردات اشاره کرد و از برگزاری جلساتی با حضور مسئولین مختلف برای حل مشکلات اینکار آفرینان طی ماههای آتی خبر داد.

نظر شما
پربیننده ها