نماینده ولی فقیه در سپاه:

خیانت خواص بزرگترین ضربه را به انقلاب وارد کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در عصر حاضر و فتنه ۸۸، خیانتی که خواص کردند در حقیقت بزرگترین ضربه به انقلاب وارد شد چرا که آن ها روی صحنه فتنه ۸۸ را می بینند اما پشت صحنه که عده ای برای از بین بردن ارزش‏ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقشه می کشیدند را نمی بینند.
کد خبر: ۲۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ - 04June 2014

خیانت خواص بزرگترین ضربه را به انقلاب وارد کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامی داشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در مسجد اهل بیت(ع) شهرستان سمنان برگزار شد، با اشاره به نقش مثبت و منفی خواص در پاسداری از میراث امام خمینی(ره) گفت: تفکر و اندیشه حضرت امام خمینی(ره) نسبت به حکومت دینی به صورت مردم سالاری دینی تعریف شده است ولی در مقابل عده ای تفکرشان نسبت به حکومت دینی مردم سالاری، بر پایه سکولاریسم است.

وی با بیان اینکه هشدارها و نگرانی رهبران الهی نسبت به دستاوردهای رسالت شان همواره در طول تاریخ جریان داشته است، افزود: حوادث تاریخ بر مبنای علت و معلول شکل میگیرد بنابراین عملکرد مثبت یا منفی خواص در جامعه تأثیرگذار است؛ به همین خاطر خواص نباید کورکورانه عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: نوع رفتار خواص می تواند جامعه را منحرف کند؛ چرا که هر امتی بر اصول باشد، می ماند؛ بنابراین نگرانی رهبران الهی از انحراف خواص بدون دلیل و بی پایه و اساس نیست.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه در تاریخ خواندهایم که به رغم همه توصیه های حضرت ابراهیم(ع) مردم مسیر خود را تغییر دادند و از این اشتباهات در طول تاریخ به کرات اتفاق افتاده است، افزود: خواص ممکن است به خاطر ریاست طلبی از مسیر منحرف شوند؛ اما مردم نباید اشتباه کنند و به بیراهه بروند.

وی با اشاره به اشتباهات خواص در طول تاریخ بیان داشت: عملکرد خواص در هر دوره ای از جمله در عصر پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) متغیر بوده است به عنوان مثال در زمان پیامبر اسلام(ص) خواص در کنار ایشان بودند اما همین خواص در زمان حضرت علی(ع) در مقابل ایشان صف آرایی کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: نباید در دعوای میان حق و باطل بی طرف و بی تفاوت بوده و سکوت اختیار کنیم؛ بلکه باید آنچه که حق است را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر و فتنه ۸۸ خیانتی که خواص کردند در حقیقت بزرگترین ضربه به انقلاب وارد شد، عنوان کرد: خواص روی صحنه فتنه ۸۸ را می بینند اما پشت صحنه را نمی بینند که عده ای برای از بین بردن ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقشه می کشیدند.

حجت الاسلام سعیدی با تأکید بر محوریت ولایت فقیه و حجتیت آن، بیان کرد: اگر کسی از حضرت امام خمینی(ره) حکم دارد و در برابر ولی فقیه بعد از امام خمینی(ره) بایستد، فاسد است.
 

نظر شما
پربیننده ها