مسئول روابط عمومی سپاه:

عملیات‌های دفاع مقدس در دانشکده‌های جهان مورد بررسی قرار می‌گیرد

مسئول اداره روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران در نیشابور گفت: دانشکده‌های نظامی جهان برخی عملیات‌های جنگی ما را که منجر به فتح برخی مناطق شد را به‌عنوان مواد درسی بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۲۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 05June 2014

عملیات‌های دفاع مقدس در دانشکده‌های جهان مورد بررسی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در یادواره 158 کبوتر خونینبال دهستان اردوغش بخش زبرخان نیشابور در مصلی شهر خرو این شهرستان اظهار کرد: به لطف خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به جایی رسیدهایم که دشمنان از تهاجم به کشورمان پشیمان شدهاند و این را رهبر معظم انقلاب در برابر تمام دوربین رسانههای بینالمللی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ما نسل اولیها در قبال حفظ و انتقال انقلاب اسلامی بیشتر از نسلهای بعدی است، تاکید کرد: ما برای انتقال پیام بزرگ شهیدان فرصت چندانی نداریم چون تحت فشار تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستیم.

شریف اظهار کرد: وقتی کشور در زمان اول انقلاب اسلامی دارای شرایط بحرانی بود و سیستم دفاعی دچار مشکل بود، شهیدان کار بسیار مهمی انجام دادند.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام توانستند کمتر از دو سال مناطق اشغالی را بازپس گیرند تا جایی که دانشکدههای نظامی جهان برخی عملیاتهای جنگی ما را که منجر به فتح برخی مناطق شد را بهعنوان مواد درسی بررسی میکنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: نوک پیکان جنگ نرم، براندازی ایمان مردم و بنیاد خانواده است، زیرا دشمن متوجه شده که علت اصلی مقاومت و پیروزی مردم ایران در جنگ همین اعتقادات دینی و روابط خانوادگی است.

شریف خاطرنشان کرد: ملتی که توانسته است مقابل دشمنان بایستد در برابر نیرنگهای رنگارنگ همچنان میتواند استقامت کند.

مسئول اداره روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که فرهنگ اسلامی ایرانی را تقویت کرده و پیرو ولایت فقیه باشیم.

شریف تصریح کرد: قرآن میفرماید شهیدان زنده و ناظر اعمال ما هستند و اگر ما این پیام را عمیق دریافت کنیم، قطعا متن زندگی و رفتار ما تغییر میکند.

وی گفت: کشور در زیر سایه تحریمها به پیشرفتهای زیادی درباره فناوری و برخی تولیدات رسیده است و در صورت تدبیر میشود مشکل اقتصاد را حل کرد که نیاز به عزم ملی دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار