امیر حیدری در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد

حضور مقتدرانه نیروی زمینی ارتش در تمامی نقاط استراتژیک کشور

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به سطح توانمندی کارکنان این نیرو گفت: امروز نزاجا در تمامی نقاط استراتژیک کشور حضوری مؤثر، فعال و مقتدرانه دارد.
کد خبر: ۲۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ - 23July 2014

حضور مقتدرانه نیروی زمینی ارتش در تمامی نقاط استراتژیک کشور

امیر سرتیپ دوم «کیومرث حیدری» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس، با اشاره به سطح توانمندی و روحیه ولایتمداری کارکنان این نیرو گفت: الحمدلله امروز نیروی زمینی ارتش در تمامی نقاط استراتژیکی که باید حضور داشته باشد، حضوری مؤثر، فعال و مقتدرانه دارد و متناسب با نوع تهدیدات، تمهیدات لازم را جهت مقابله اتخاذ میکند.

وی در ادامه افزود: نیروی زمینی نیرویی بعنوان یک نیروی ولایی، پاردر رکاب، آماده و چابک تحت فرامین مقام معظم رهبری، در سطح کشور مطرح  بوده و الان هم همین را می گوییم؛ که از آقا به یک اشاره و از ما به سر دویدن.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه این گفتوگو با اشاره به اهمیت تکریم شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از امر شهادت نیست.

سرتیپ حیدری با بیان اینکه ارتش بهعنوان یک یگان رزمی فعال در دوران دفاع مقدس، بیش از ۴۸ هزار شهید را برای تأمین امنیت کشور تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از شهدا همواره درخواست کردهایم که ما را در کنار خود بپذیرند و خدا را شاکریم که در ستاد نزاجا میزبان پیکر شهدای گمنام هستیم، زیرا جای شهدا در میدان صبحگاه ما خالی بود.

وی گفت: انتقال فرهنگ شهدا به نسل چهارم انقلاب، تنها از راه عمل به فرامین اسلام که در واقع ادامه رفتار و سیره عملی شهداست، میسر میشود.

جانشین فرمانده نزاجا با تاکید بر میزان علاقهمندی ملت شریف ایران به شهدای جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: مردم ما همواره عاشقانه پذیرای شهدا هستند.

امیر حیدری در خصوص وضعیت ۴۷ هزار ایثارگر تحت پوشش این نیرو نیز گفت: ایثارگران و جانبازان عزیز ما همگی با خدا معامله کردند؛ ممکن کم و کاستیهایی در روند حمایت و پوشش مناسب این عزیزان وجود داشته باشد، اما مسئله مهم این است که آنها خوشحالند که در عرصه مهمی گام نهاده و با خدای خود معامله کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار