سردار سلامی:

حزب‌الله توان موشک باران تمام شهرهای رژیم صهیونیستی را دارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر لزوم دفاع از ممالک اسلامی در مقابل دشمنان و با اشاره به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: جنگ غزه آغاز و مقدمه فروپاشی اسرائیل است.
کد خبر: ۲۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷ - 28July 2014

حزب‌الله توان موشک باران تمام شهرهای رژیم صهیونیستی را دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم شبی با شهدای مهرانشهر که در مصلای جامع شهریار با حضور جمعی از مسئولان کشوری و شهرستان به ویژه اعضا شورای شهر شهریار برگزار شد، با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت ساله دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا نشانه شکوه و عظمت ملت سربلند ایران هستند.

وی افزود: شهدا سند ارزنده آبرو و عزت ملت ایران هستند و به تمامی دنیا و جهانیان نشان دادند که اگر ملت ایران برای امام خود اشک میریزد، یک وفاداری حقیقی است و با تمام وجود از آنها دفاع میکند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با تاکید بر لزوم شکرگزاری نعمتها تأکید کرد: اگر ملتی شکر نعمتهای خود را به جا نیاورد، آنها را از دست خواهد داد.

سردار سلامی ادامه داد: ملت ایران در اوج نابرابریهای سیاسی، اقتصادی و نظامی توانست هشت سال پیاپی از آرمانهای مقدس خود دفاع کند و ذرهای از خاک خود را به دشمنان قسم خورده نظام واگذار نکند و این اتفاق در طول تاریخ بشریت بیسابقه است.

وی با تاکید بر لزوم دفاع از ممالک اسلامی در مقابل دشمنان و با اشاره به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، خاطرنشان کرد: جنگ غزه آغاز و مقدمه فروپاشی اسرائیل است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: حزبالله لبنان امروز آن چنان قدرتی دارد که میتواند تمام شهرهای اسرائیل را بدون هیچ توقفی زیر آتش سنگین موشکهای خود بگیرد و این اقدامات نشأت گرفته از صلابت ملت ایران در مقابل دشمنان است و امروز دیگر دشمنان نمیتوانند در کیلومترها دورتر بنشیند و بر ملتهای مسلمان حکمرانی کند.

سردار سلامی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران در 36 سال گذشته در هر لحظه سناریو و برنامهای جدید برای نابودی ملت ایران در سر میپروراند اما به لطف خداوند، هوشیاری ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به نفوذ انقلاب ایران در سایر کشورها و تأثیرگذاری آن بر ملتهای مسلمان تصریح کرد: امروز دشمنی که قصد فتح دنیا را داشت، در میان سیمهای خاردار اطراف خود حبس شده است و این نتیجه اقدامات هوشیارانه مسلمانان جهان بوده است.

نظر شما
پربیننده ها