فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد

حمایت همه‌جانبه سپاه از مقاومت فلسطین/ برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آماده‌ایم

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ غزه و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و ضرورت دفاع از مسلمانان گفت: میدان وفاداری و فداکاری ما همه جهان اسلام و مظلومین عالم است.
کد خبر: ۲۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ - 04August 2014

حمایت همه‌جانبه سپاه از مقاومت فلسطین/ برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آماده‌ایم

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه جلسه قرارگاه حضرت نبی اکرم(ص) پیرامون حوادث غزه و ایستادگی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نبرد غزه نشان داد قدرت مقاومت، پایانناپذیر و درونی شده و همچنان در حال توسعه است؛ پرتاب پرحجم موشکها، ناکامسازی عملیات زمینی دشمن و افزایش آستانه تحمل فلسطینیها؛ این تصاعد قدرت را تایید میکند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه "تا به امروز هر نمایش قدرتی در فلسطین که موجب ظهور و بروز شکست صهیونیستها شده است، ریشه در حمایتهای انقلاب اسلامی دارد"، تصریح کرد: ما آمادگی داریم در ابعاد مختلف از مقاومت فلسطین حمایت کنیم.

وی افزود: ما برای دفاع از مسلمانان؛ شیعه و سنی نمیشناسیم و میدان وفاداری و فداکاری ما همه جهان اسلام و مظلومین عالم است.

فرمانده کل سپاه حوادث و فجایع غزه و عراق را محصول همزمان سیاستهای آمریکا و صهیونیستها دانست و تاکید کرد: سرانجام رژیم صهیونیستی در اثر اتحاد شیعه و سنی بهزودی فرو خواهد پاشید و ما برای آن روز آماده ایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار