امیر سیاری در جمع خبرنگاران خبر داد

برگزاری رزمایش دریایی ولایت 93 در مدار 10 درجه

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 93 در نیمه دوم سال جاری گفت: رزمایش‌های گذشته ما در مدار 18 درجه برگزار می‌شد، اما رزمایش ولایت 93 را از مدار 10 درجه آغاز خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ - 30August 2014

برگزاری رزمایش دریایی ولایت 93 در مدار 10 درجه

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم آغاز دوره 25 و 9 حرفهای دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران، با اشاره به توانمندیهای زیردریایی فاتح اظهار داشت: ساخت این زیر دریایی نشان از قدرت متخصصان کشور در تولید این زیردریایی دارد که در واقع جایگاه کشورمان را از این لحاظ ارتقا بخشیده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سوالی مبنی بر مأموریت ناوگروه 31 نداجا گفت: این ناوگروه از جیبوتی حرکت کرده و در حال حاضر در قسمت جنوبی دریای سرخ در حال انجام ماموریت است.

وی با تأکید بر لزوم حضور ناوگروههای ارتش در آبهای آزاد، از برگزاری رزمایش ولایت 93 در نیمه دوم سال جاری خبر داد و افزود: این رزمایش در محدوده آبهای آزاد و شمال اقیانوس هند و با بهرهگیری از توان و استعداد همه نیروها اعم از شناورهای سطحی، زیرسطحی و موشکی برگزار میشود.

دریادار سیاری افزود: رزمایشهای گذشته ما در مدار 18 درجه برگزار میشد، اما رزمایش ولایت 93 را از مدار 10 درجه آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار