سرلشکر جعفری:

دشمن جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمادگی امروز بسیجیان و نیروهای نظامی و بسیجی قطعاً بسیار عمیق‌تر و بیشتر از دوران دفاع مقدس است و دشمن جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد.
کد خبر: ۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷ - 31August 2014

دشمن جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد

به گزارش دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه عصر دیروز با حضور در اردوگاه قدس علویجه اصفهان و پس از سان دیدن از گردانهای حاضر در میدان رزم، اظهار کرد: شکوه این میدان که تنها گوشهای از آمادگیهای همهجانبه امنیتی دفاعی بسیجیان است در راستای همان آمادگیهای آحاد مردم در دوران دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس که همه مجد و عظمت امروز انقلاب اسلامی مدیون آن دوران است، با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: حضور گسترده مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باعث خنثیسازی توطئهها از سوی دشمنان شد و آنهایی که از این راه مأیوس شده بودند جنگ را به این ملت و نظام تحمیل کردند.

وی افزود: اما به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب مردم بار دیگر با حضور خود پیروزی آفریدند.

* انقلاب ما در دفاع مقدس به جهانیان صادر شد

سرلشکر جعفری تأکید کرد: بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای مهم دفاع مقدس صدور انقلاب اسلامی به جهان بود و انقلاب و آرمانهای آن در دفاع مقدس به جهانیان صادر شد.

وی در ادامه با اشاره به الگو گیری برخی از گروهها و کشورهای منطقه از بسیجیان ایران به تشکیل گروههای مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و غزه علیه استکبار جهانی پرداخت.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بهعنوان کانون جوشان در نظام جمهوری اسلامی مشخص است و آمادگی امروز بسیجیان و نیروهای نظامی و بسیجی قطعاً بسیار عمیقتر و بیشتر از دوران دفاع مقدس است.

* دشمنان اسلام و انقلاب بیش از هر کس دیگر از آمادگی بسیجیان باخبرند

وی در ادامه با اشاره مجدد به گردانهای عاشورا، بیتالمقدس، امام علی و امام حسین(ع) و آمادگی تخصصی آنها اذعان کرد: امروز آمادگی بسیجیان در عرصههای مختلف تهدید شکل گرفته است و این آمادگی در معرض دید دشمنان است و آنان بیش از هر کس دیگری به آمادگی بسیجیان ولایتمدار واقف هستند.

سرلشکر جعفری توضیح داد: تهدیدات امروز نظام جمهوری اسلامی فقط نظامی نیست بر همین اساس بسیجیان وظیفه دارند که در ابعاد مختلف آمادگی همه جانبه کسب کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز آمادگی بسیجیان به آن میزان است که دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند، امروز بسیجیان با تأسی از آرمانهای امام و انقلاب و اسلام در برابر هر رژیم و هر ارتشی میایستند و با آن مقابله میکنند.

وی اظهار کرد: امروز جنگ دولتها با دولتها دیگر نیست، جنگهای آتی جنگ ملتها با دولتهای خاصم و مستکبر است.

سرلشکر جعفری بیان کرد: تردید نداریم که روزی ما با دشمنان قسمخورده انقلاب اسلامی در منطقه وارد جنگ خواهیم شد، البته قطعاً شروعکننده جنگ ما نخواهیم بود و این درگیری رخ خواهد داد و به همین منظور ما باید برای آن روز آمادگی کامل داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود ضمن توضیح مختصر پیرامون گردانهای عاشورا و کارکرد آنها افزود: امروز یکی از تهدیدات ما تهدید نظامی و دفاعی است؛ اما تهدید مهمتری که امنیت مردم را تهدید میکند تهدیدات نرم دشمن همچون فتنه ۸۸ است که اگر بسیجیان نبودند سرنوشت آن مشخص نبود.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: بعد از فتنه ۸۸ ما برای بسیج گردانهای امام علی (ع) را با آمادگیهای تخصصی و برای مأموریتهای شهری آماده کردیم و امروز این گردانها و بسیجیان با آمادگی کامل پاسخگوی هر نوع تهدید دشمن علیه نظام و انقلاب است.

سرلشکر جعفری ابراز کرد: در حال حاضر همه جبهه کفر در برابر همه جبهه حق و اسلام ایستاده است و این مبارزه برگرفته از ایستادگی سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش است.

وی عنوان کرد: بستر آمادگی همهجانبه بسیجیان امروز چیزی جز ولایت فقیه، اعتقاد به امام حسین (ع) و اسلام نیست و این همان رکن اساسی است که دشمنان در صدد تضعیف آن هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار