امیر موسوی در صبحگاه مشترک ارتش:

انهدام و نشاندن پهپادهای متجاوز ناشی از آمادگی پدافند هوایی است/ رصد تحرکات فرا مرزی توسط رادارهای راهبردی

جانشین فرمانده کل ارتش، نشاندن یا انهدام هواپیماهای بدون سرنشین متجاوز را ناشی از آمادگی کامل و دائم پدافند هوایی دانست و گفت: هزینه تجاوز به آسمان ایران بسیار سنگین خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ - 01September 2014

انهدام و نشاندن پهپادهای متجاوز ناشی از آمادگی پدافند هوایی است/ رصد تحرکات فرا مرزی توسط رادارهای راهبردی

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نمونه نیروهای ارتش، قرارگاه پدافند هوایی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی که در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) برگزار شد، با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر رژیم منحوس صهیونیستی در جنگ 51 روزه، این موفقیت را به نیروهای مقاومت تبریک گفت.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: بدون تردید امروز میتوانیم قدرت مقاومت را در کنار سایر عوامل قدرت و قدرتآفرین به کار ببریم.

وی در ادامه با اشاره به دستور فرمانده معظم کل قوا در زمینه تأسیس قرارگاه پدافند هوایی بیان کرد: پدافند هوایی شناسنامهای مشخص و پرافتخار دارد و در دوران دفاع مقدس، پس از جنگ تحمیلی و امروز توانسته با برنامهها و اقدامات خوب مسیر رشد و پیشرفت را بپیماید.

موسوی، نشاندن یا انهدام هواپیماهای بدون سرنشین متجاوز را ناشی از آمادگی کامل و دائم پدافند هوایی دانست و افزود: امروز شش سال از زمان تأسیس پدافند هوایی می گذرد، اما با وجود تحریمها، پدافند توانسته با استفاده از ظرفیتهای علمی، مراکز دانشگاهی و همکاری با مراکز تحقیقاتی، انواع تجهیزات پیشرفته در حوزه کشف و شناسایی را طراحی و تولید کند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پدافند هوایی در حوزه رادارهای راهبردی قادر است تمامی تحرکات دشمن را در آن سوی مرزهای کشور رصد کند، تأکید کرد: آمادگی پدافند هوایی باعث شده دشمنان در محاسبات خود به این نتیجه برسند که هزینه تجاوز به آسمان ایران بسیار سنگین خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها