سردار دهقان:

رژیم صهیونیستی دیگر پیروز هیچ جنگی نخواهد بود

وزیر دفاع با اشاره به پیروزی مردم غزه در جنگ 51 روزه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی حتی دیگر قدرت اتخاذ تصمیم برای ورود به یک جنگ جدید را ندارد.
کد خبر: ۲۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ - 01September 2014

رژیم صهیونیستی دیگر پیروز هیچ جنگی نخواهد بود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه شورای راهبردی وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به مقاومت توصیفناپذیر و پیروزی شورانگیز مردم غزه در جنگ 51 روزه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی دیگر پیروز هیچ جنگی نخواهد بود و حتی دیگر قدرت اتخاذ تصمیم برای ورود به یک جنگ جدید را ندارد و لفاظیهای تهدیدآمیز آنان نیز در حد یک بلوف سیاسی است.

دهقان افزود: شکست مفتضحانه و ذلتبار رژیم صهیونیستی در واقع شکست سیاستهای آمریکا در منطقه است و زمان آن رسیده که آمریکاییها واقعیتهای منطقه را بپذیرند و ضمن پرهیز از مداخلهجویی و عدم حمایت از صهیونیسم و تروریسم خود را از گردابی که صهیونیستها برای آنان فراهم کردهاند نجات دهند.

وزیر دفاع با اشاره به اذعان رسانههای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه دوران پیروزیهای اسرائیل به سرآمده است، گفت: امروز مقاومت از قابلیتها و توانمندیهایی برخوردار است که میتواند در برابر هرگونه تهدیدی از سوی رژیم صهیونیستی از موضع برتر برخورد و اهداف و خواستههای خود را عملی کند.

دهقان در ادامه تصریح کرد: مقاومت 51 روزه مردم غزه مسایل دیگری را نیز آشکارتر کرد که عبارتند از بیتفاوتی سازمانهای بینالمللی نسبت به نسلکشی رژیم صهیونیستی در غزه، برخوردهای دوگانه آمریکا و حمایت بیقید و شرط و همهجانبه از رژیمی که ابتداییترین حقوق انسانی را به بدترین و فجیحترین شکل ممکن پایمال میکند.

وی افزود: نبرد شجاعانه رزمندگان سلحشور فلسطینی با متجاوزین رژیم صهیونیستی و مقاومت دلیرانه مردم غزه در برابر شدیدترین حملات هوایی، موشکی و توپخانهای رژیم کودککش صهیونیستی و وادار کردن آنان به عقبنشینی و پذیرش خواستههای مردم غزه، این درس تاریخی را تکرار کرد که با توکل به خدا و مقاومت و ایثار میتوان بر مجهزترین تجهیزات و سلاحها غلبه کرد و شکست و ذلت را بر دشمن تحمیل کرد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: هرگونه ماجراجویی جدید از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه، بیتردید این رژیم جعلی را به پایان عمر ننگین و سراسر خباثت و جنایتش نزدیکتر و عزم و قدرت مقاومت را برای پاسخگویی به شرارتهای این رژیم افزونتر خواهد کرد.

سردار دهقان، سرنوشت رژیم صهیونیستی، داعش، منافقین و گروههای افراطی و خشونتطلب را که در یک جبهه بر علیه انسانیت و پیروان ادیان الهی میجنگند را سرنوشتی بدتر از صدام حسین توصیف کرد و گفت: به برکت بیداری، هوشیاری و مقاومت مردم منطقه زمان فروپاشی و اضمحلال کامل آنان نزدیک است.

وزیر دفاع در پایان با تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسهآفرین غزه گفت: خون این شهدای مظلوم، طومار رژیم صهیونیستی را در هم خواهد پیچید و فلسطین و قدس شریف را از لوث وجود آنان پاک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار