با حضور سردار پاکپور انجام شد

جدیدترین سامانه‌های امداد رزمی نیروی زمینی سپاه رونمایی شد

جدیدترین سامانه‌های امداد رزمی نیروی زمینی سپاه صبح امروز با حضور فرمانده این نیرو رونمایی شد.
کد خبر: ۲۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 28September 2014

جدیدترین سامانه‌های امداد رزمی نیروی زمینی سپاه رونمایی شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «مهدی اخوان مهدوی» رئیس اداره بهداری نیروی زمینی سپاه، در جریان مراسم رونمایی با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای بهداری در رزم نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: افتخار بهداری نیروی زمینی این است که در محرومترین مناطق کشور بیمارستان دایر کرده است.

وی با بیان اینکه توان تجهیزاتی بهداری نیروی زمینی کاملا متکی به داخل است، افزود: امروز با تامین تمام نیازهای بهداری نیروی زمینی در داخل کشور اعلام میکنیم در این بخش بهطور کامل به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه  داشتهایم.

رییس اداره بهداری نیروی زمینی سپاه به تدوین 32 سند راهبردی در این بهداری اشاره کرد و گفت: این اسناد با همکاری تمام مراکز علمی، پژوهشی، پزشکی، سپاه، نیروهای مسلح و کشوری تهیه شده است.

سردار اخوان تصریح کرد: ارتقای توان بهداری در رزم با آموزش و تمرین ممکن است که این اصلیترین برنامههای ما در این زمینه بوده و علاوه بر آن آمادگیهای خوبی هم با ایجاد بیمارستانهای صحرایی و خدماترسانی به مناطق محروم داشتهایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از دستاوردهای این معاونت در حوزه آمبولانسهای زرهی، سامانه پست امداد متحرک، سامانههای واکنش سریع بهداشتی، سامانه بیمارستان 50 و 60 تختخوابی صحرایی با حضور مسئولانی از ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع رونمایی شد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار علی شادمانی معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار عراقی جانشین نزسا، سردار فتحیان رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل و سردار اخوان رییس اداره بهداری نیروی زمینی سپاه در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها