سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

داعش بدون حمایت خارجی ناکام خواهد ماند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: داعش ساخته و پرداخته آمریکاست و اگر حمایت خارجی از تروریست‌ها صورت نگیرد آنها هیچ توفیقی نخواهند داشت.
کد خبر: ۳۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ - 01October 2014

داعش بدون حمایت خارجی ناکام خواهد ماند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم همسر حجتالاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، با اشاره به حملات هوایی امریکا علیه مواضع تروریستهای داعش در سوریه گفت: امیدواریم همانطور که ملت و دولت سوریه در گذشته نیز موفق شدهاند به تنهایی مقابل تروریستها پیروز شوند و امیدواریم این بار و در این صحنه حساس هم بتوانند به پیروزی برسند.

وی همچنین در خصوص مقابله ایران با داعش و احتمال همکاری با آمریکا در این زمینه گفت: داعش ساخته و پرداخته آمریکاست و اگر حمایت خارجی از تروریستها صورت نگیرد آنها هیچ توفیقی نخواهند داشت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی درباره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان نیز تصریح کرد: ملت افغانستان با توجه به تجربیاتی که کسب کردهاند اجازه دخالت بیگانگان بهویژه امریکاییها را در امور داخلی کشورشان نخواهند داد.

جزایری درخصوص دستور سرلشکر فیروزآبادی مبنی بر تحت تعقیب قرار گرفتن دو متخلف رسانهای، گفت: این افراد از رسانههای داخلی هستند و جزئیات این موضوع در حال حاضر قابل بیان نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها