تکرار/ 13 آبان عاشورایی می شود

برگزاری مراسم 13آبان همزمان با روز عاشورا در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا/ تشییع 45شهید گمنام دفاع مقدس

مراسم 13 آبان با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی ذاکران اهل بیت؛موذن زاده اردبیلی، حدادیان، طاهری،سازور و هلالی برگزار می شود و نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اقامه می شود.
کد خبر: ۳۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ - 01November 2014

برگزاری مراسم 13آبان همزمان با روز عاشورا در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا/ تشییع 45شهید گمنام دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی " دفاع پرس "، اصغر آبخضر رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان درنشست خبری یوم الله سیزدهم آبان به تشریح برنامه های این روز پرداخت.

قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امسال درراستای تقارن روز یوم الله 13 آبان با عاشورا ستاد برگزاری 13 آبان در تهران و تمامی استان ها  فعال شده است و با تاکید ویژه بر عاشورای حسینی، انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد خواهیم زد.

آبخضر تصریح کرد: مراسم 13 آبان تهران در روز سه شنبه از ساعت 9/30 الی 12 ظهر مقابل درب اصلی لانه جاسوسی واقع در خیابان طالقانی با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم که با تلاوت قران کریم و نوحه سرایی و عزاداری توسط مداحان اهل بیت از جمله حاج سعید حدادیان، حاج حسین سازور، حاج مرتضی طاهری، حاج سلیم موذن زاده اردبیلی، حاج عبدالرضا هلالی، حاج امین مقدم، حاج مصطفی خرسندی و دیگر ذاکران آغاز خواهد شد، قرائت قطعنامه سراسری به عنوان آخرین موضع ملت ایران در مقابل استکبار جهانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان در ادامه تصریح کرد: سخنران مراسم امسال تهران حجت الاسلام و المسلمین آقای پناهیان خواهد بود و پس از اتمام مراسم نماز باشکوه ظهر عاشورا به امامت حضرت حجت الاسلام قرائتی ارائه خواهد شد.

آب خضر با بیان اینکه 13 آبان از مهم ترین روزها در تقویم ملت بزرگ ایران است خاطر نشان کرد: در چنین روزی از سالT 3 رخداد در سال های متفاوت به وقوع پیوسته است که با یک خصوصیت مشترک و کلیدی شناسایی می شوند و آن تقابل با استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار است.

وی تصریح کرد: این ویژگی روز 13 آبان را در جایگاهی خاص قرار داده و با مصوبه نمایندگان ملت به یک روز رسمی با موضوعی مهم و همیشگی یعنی "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" تعیین شده است.

رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان با اشاره به اینکه خوی استکباری برآمده از اندیشه حاکم و جهان سلطه و در راس آن امریکا است خاطر نشان کرد: کارنامه سیاه کشور امریکا و نظام استکباری آن در پیش از انقلاب و پس ا ز آن بیانگر عمق دشمنی آنها علیه ملت حسینی ایران است که این کینه و دشمنی در دوران دفاع مقدس ادامه داشته و به اوج خود رسید و نیز دشمنی های امریکا با مردم ایران تا همین امروز هم ادامه داشته است.

آب خضر یادآور شد: آنچه مسلم است این است که نقشه سیاسی جهان در حال حاضر نمایشگر تقابل دو جبهه سیاسی بزرگ سلطه گران و سلطه ستیزان در جهان است که امریکا در راس سلطه گران و ایران اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی و سلطه ستیزی است.

وی با تاکید بر اینکه شعار محوری 13 آبان امسال یعنی مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس است گفت: این شعارها همان شعار لعنت بر یزید و یزیدیان است. حسینیان بصیر در این روز مرگ شیطان و دستگاه یزیدی آن را آرزو می کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: از ملت بزرگ و امت حسینی ایران دعوت می کنیم در روز 13 آبان امسال در سراسر کشور با حضور پرشورتر از همیشه و خروش حسینی بر یزید و دستگاه یزیدی دوران یعنی امریکا و همراهان و پیروانش و نیز نوکران شیطان بزرگ خون عاشورا را در رگ های حیات حق طلبی جهانی جاری سازند.

وی یادآور شد: مراسم 13 آبان تهران امسال و به برکت روز عاشورای حسینی رنگ و بوی دیگری دارد. حضور 45 شهید سرافراز و گمنام تازه تفحص شده زینت بخش این مراسم خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال حدود 100 خبرنگارو عکاس خارجی و بیش از 500 خبرنگار، عکاس و تصویر بردار داخلی مراسم یوم الله 13 آبان را پوشش خبری می دهند.

آب خضر در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله با حضور گسترده عزاداران حسینی لبیک به ندای "هل من ناصر ینصرنی حسینی" غریو فریادهای "هیهات منا الذله" و لبیک یا حسین و توامان مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس است که فضای سراسر ایران اسلامی و بخصوص مقابل لانه جاسوسی امریکا را در روز عاشورا به صحنه ضربه کوبنده حسینیان بر پیکر یزیدیان زمان بدل خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار