سردار نصیری در نشست خبری عنوان کرد

برگزاری همایش روحانیون رزمنده و طلاب بسیجی استان تهران با حضور سردار سلامی

فرمانده سپاه استان تهران از برگزاری همایش روحانیون رزمنده و طلاب بسیجی استان تهران در هفته بسیج با حضور جانشین فرمانده کل سپاه خبر داد و گفت: در این هفته 600 برنامه به اجرا گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ - 16November 2014

برگزاری همایش روحانیون رزمنده و طلاب بسیجی استان تهران با حضور سردار سلامی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در نشست خبری اعلام برنامههای هفته بسیج با اشاره به اینکه یادواره چهار هزار شهید آماد و پشتیبانی سپاه استان تهران با حضور سردار همدانی، روز پنجشنبه در سالن ندبه بهشت زهرا برگزار میشود، گفت: سپاه استان تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج که از سی ام آبان با شعار بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار میشود 600 عنوان برنامه را برای اجرا در هفته بسیج پیشبینی کرده است.

سردار نصیری افزود: تجمع شکوه مقاومت و اقتدار بسیجیان در 5 آذر، نشست پیشکسوتان بسیج، غبارروبی مزارشهدا با رویکرد حضور بسیجیان جوان و نوجوان، افتتاح گنجینه آثار شهدای لشکر 10 سیدالشهدا و سپاه استان تهران ازجمله برنامههای پیشبینی شده برای هفته بسیج است.

وی در ادامه به رونمایی از یادمان شهدای بسیج دانشآموزی در برخی از مدارس استان تهران اشاره و بیان کرد: از دیگر برنامههای این هفته میتوان به برنامه مشترک ائمه جمعه و فرماندهان بسیج، افتتاح کانونهای بسیج ورزشکاران، همایش تجلیل از نخبگان بسیجی، دیدار با جانبازان در آسایشگاهها و منازل آنها و نیز دیدار با خانوادههای شهدا، و برگزاری جشنواره مالک اشتر بسیج بهمنظور سنجش بسیجیان موفق اشاره کرد.

فرمانده سپاه استان تهران در خصوص اعزام دانشآموزان به راهیان نور نیز گفت: با آغاز اعزام راهیان نوردانشآموزی از 15 مهر امسال تاکنون 12 هزار نفر از دانشآموزان پسر به راهیان نور غرب کشور اعزام شدهاند. همچنین با توجه به آغاز اعزام کاروانهای راهیان نور دانشآموزی به جنوب در ابتدای آذر ماه، امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال 30 هزار دانشآموز را به راهیان نور اعزام کنیم.

نصیری در ادامه اظهار داشت: دیدار مربیان و سرمربیان حلقههای صالحین با آیتالله نوری همدانی، برپایی نمایشگاههای فعالیتهای بسیج در عرصههای مختلف ازجمله اقتصاد مقاومتی، برپایی تورهای ایست و بازرسی بهمنظور نمایش اقتدار بسیج و اهدای گل و شیرینی به مردم، برپایی همایش نخبگان قرآنی بسیج، و برگزاری همایش "شکوه هجرت" بخشهای دیگری از برنامههای پیشبینی شده برای هفته بسیج است.

فرمانده سپاه استان تهران درباره فعالیتهای بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج نیز بیان داشت: یکی از برنامههای بسیج جامعه پزشکی در این هفته اجرای طرح عضویت پیوند اعضا توسط این بسیج است. همچنین در طول این هفته گروههای بسیج جامعه پزشکی برای معاینه و درمان مردم کمبرخوردار شهرستانهای پیشوا، ورامین، فیروزکوه و دماوند اعزام میشوند که این گروهها در بخشهای تخصصی دندانپزشکی، چشمپزشکی و بیماریهای عمومی بهطور رایگان اقدام به معاینه و درمان مردم میکنند.

وی با بیان اینکه از ماه مبارک رمضان تاکنون پنج هزار دستگاه گیرنده ماهواره توسط مردم بهصورت داوطلبانه به سپاه سیدالشهدا(ع) تحویل شده است، عنوان کرد: از دیگر برنامههایی که برای این هفته پیشبینی شده میتون به برپایی 28 نمایشگاه با موضوعات جنگ نرم، جنگ گذشته و جنگ آینده؛ برپایی همایشهای منتظران موعود، همایش اساتید بسیجی دانشگاهها، و آغاز مانور تجلی فرهنگی در سیمای بسیج اشاره کرد.

سردار نصیری افزود: با همکاری بسیج اصناف مقرر شده تا هنگام نماز ظهر در تمام پاساژها و بازارهای استان تهران نماز جماعت اول وقت برپا شود.

فرمانده سپاه استان تهران همچنین عنوان کرد: در پایان هفته بسیج امسال همایش روحانیون رزمنده و طلاب بسیجی استان تهران با حضور آیتالله ریشهری و با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حرم عبدالعظیم حسنی برپا میشود.

انتهای پیام/ ر.م

نظر شما
پربیننده ها