نماینده عصائب الحق در گفت و گو با دفاع پرس:

نیروهای زمینی آمریکا اجازه ورود به خاک عراق را ندارند/ گروه های مقاومت با پارلمان هماهنگ هستند

نماینده عصائب الحق در ایران گفت: ما با پارلمان عراق هماهنگ هستیم و پارلمان نیز اجازه ورود نیروهای زمینی آمریکا را به عراق نمی دهد.
کد خبر: ۳۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۵ - 19November 2014

نیروهای زمینی آمریکا اجازه ورود به خاک عراق را ندارند/ گروه های مقاومت با پارلمان هماهنگ هستند

به گزارش خبر نگار بین الملل دفاع پرس، مدتی است که زمزمه های ورود نیروهای زمینی آمریکا به عراق شنیده می شود و این در حالی است که پیش از این اوباما اعلام کرده بود حملات ائتلاف ضد داعش هوایی بوده و نیروی زمینی وارد عمل در عراق نمی شود.

در هفته های اخیر بارها مسسوولان نخست وزیری ریاست جمهوری و علمای عراقی مخالفت خود را با ورود نیروهای زمینی آمریکا در خاک عراق اعلام کردند.

گروه های مقاومت در عراق با هدایت مرجعیت با عزمی جدی به دنبال دفع داعش و نابودی ان در عراق هستند و موفقیت های گروه های مردمی در مبارزه با داعش بسیار چشمگیر است به طوری که کارشناسان و شاهدان عینی حملات ائتلاف ضد داعش را بی ثمر می دانند.

در همین رابطه با حجت الاسلام جابررجبی نماینده گروه مقاومت عصائب الحق درایران به گفت و گو پرداختیم.

حجت الاسلام رجبی در پاسخ به این سوال که اخباری مبنی بر ورود  نیروهای زمینی آمریکا به عراق شنیده می شود به خبر نگار بین الملل دفاع پرس گفت: ما به پارلمان عراق گفتیم که  نیروهای زمینی آمریکا نمی توانند وارد  عراق شوند مگر با اجازه شما، البته به آنها گفتیم شما نماینده یک محله نیستید بلکه نماینده مردم عراق ، مقاومت و مرجعیت در این کشور هستید.

وی ادامه داد: ما با پارلمان عراق هماهنگ هستیم و پارلمان نیز چنین اجازه ای را به انها نخواهد داد.

نماینده عصائب الحق در ایران  خاطرنشان کرد:  در صورتی که نیروهای عراقی بدون اجازه وارد کشورشوند و با زور و قلدری بخواهند کشور را اشغال کنند ما نیز با ادبیات خودشان  با امریکایی ها روبرو می شویم.

انتهای پیام/ح

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار