سردار نقدی در حرم امام(ره):

دشمن شهامت تهاجم نظامی به ایران را ندارد

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن امروز به ملاحظه عظمت و قدرت بسیج، شهامت تهاجم نظامی به خاک ایران را ندارد؛ به همین خاطر به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده است.
کد خبر: ۳۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 19November 2014

دشمن شهامت تهاجم نظامی به ایران را ندارد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید بیعت بسیجیان با آرمانهای امام راحل گفت: دشمن به بعضی موفقیتهای خود دلخوش نباشد؛ زیرا بسیجیان در عرصه فرهنگی و جهاد اقتصادی حماسهای به عظمت آزادسازی خرمشهر، بوستان و فتحالمبین را میآفرینند و تحقق این امر بسیار نزدیک است.

وی ادامه داد: امروز میان همه غوغاها و ناامنیها ملت ما در امنیت و آرامش، مسیر کمال و تعالی را سپری میکند؛ ثباتی که باعث شده تا ملت ما الهامبخش دیگر کشورها شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز در عراق، لبنان، سوریه و فلسطین از بسیج الگو گرفتهاند؛ زیرا مردم این کشورها از ظلم و ستم استکبار به تنگ آمدهاند و میخواهند با تأسی به این الگو از زیر این ستم خارج شوند.

نقدی با بیان اینکه آزادیخواهان دیگر کشورها به دنبال تجربهای هستند که از سوی مردم ما اندوخته شده است، یادآور شد: برای رژیم صهیونیستی هیچ حقوق بشری در کار نیست و هیچ دستگاه بینالمللی هم تجاوزات رژیم صهیونیستی را نمیبیند، اما همه این سختیها را بسیجیهای جهان اسلام بر جان خود میخرند.

وی تصریح کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی و تجاوز به حقوق انسانی فلسطینیان باعث رسوایی شعار دموکراسیخواهانه استکبار و لیبرالدموکراسی غرب شده و نشان داد ادعای غربیها مبنی بر حمایت از دموکراسی، دروغی بیش نیست.

فرمانده کل سپاه در امر بسیج تأکید کرد: سختیهایی که از سوی دشمنان به مسلمانان وارد میشود را به جان میخریم و از سوی دیگر ظالمان نیز هر روز رسواتر میشوند؛ به نحوی که بهزودی مسلمانان آنها را به زبالهدان تاریخ میاندازند.

سردار نقدی در پایان بیان داشت: امروز فتح فلسطین را از هر روز نزدیکتر میبینیم، زیرا ملتهای منطقه مقاومت را کنار نمیگذارند و تا زمانی که بیتالمقدس شریف آزاد نشود دست از مبارزه برنمیدارند.

انتهای پیام/ ر.م

نظر شما
پربیننده ها