امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

رزمایش محمد رسول الله(ص) در جنوب شرق کشور برگزار می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش نیروی زمینی با عنوان "محمد رسول الله(ص)" در نیمه اول دی، در جنوب شرقی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ - 03December 2014

رزمایش محمد رسول الله(ص) در جنوب شرق کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در حاشیه برگزاری رزمایش مقابله با بلایای طبیعی امام محمد باقر(ع) از برگزاری رزمایش این نیرو با نام محمد رسولالله خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه انشاءالله این رزمایش در نیمه اول دیماه در جنوب شرق کشور برگزار خواهد شد، افزود: نیروی زمینی در این رزمایش نحوه مقابله با دشمن فرضی در عرصه ناهمتراز و همچنین مقابله با جنگهای نیابتی را تمرین خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تصریح کرد: در این رزمایش تمرین صحرایی با حضور کلیه یگانها و استفاده از گلولههای جنگی و تمرین پاسگاه فرماندهی و ارتباط با مرکز را در دستور کار قرار خواهیم داد. همچنین در این رزمایش از پهپادهای شناسایی و انتحاری استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در رابطه با تهدید پایگاههای نظامی حاضر در منطقه برای کشور، گفت: تحرکات تمامی پایگاهها و نیروهای اطرافمان را رصد کرده و در صورت خروج آنها از مسیر عادی، ظرفیت پاسخگویی را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها