امیر صباحی‌فرد:

طرح‌های مشترک پدافند هوایی ارتش و سپاه باعث تغییر رفتار دشمنان شده است

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این قرارگاه با همه نیروها در ارتش و سپاه ارتباط جدانشدنی دارد و طرح‌هایی داریم که باعث تغییر رفتار دشمن در سطح منطقه‌ای شده است.
کد خبر: ۳۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 17December 2014

طرح‌های مشترک پدافند هوایی ارتش و سپاه باعث تغییر رفتار دشمنان شده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، اولین نشست هماندیشی شبکه فرماندهی و کنترل با حضور سرتیپ علیرضا صباحیفرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) و جمعی از فرماندهان و مسئولان عملیات و فرماندهی و کنترل نیروهای مسلح در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) برگزار شد.

سرتیپ صباحیفرد در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حضرت امام حسین(ع) و رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: همکاری و هماهنگی تنگاتنگی بین نیروهای مسلح و بر اساس دستورالعملها وجود دارد و قرارگاه پدافند هوایی خود را ملزم میداند بهعنوان متولی اصلی پدافند انسجام و یکپارچگی بین نیروهای پدافندی ارتش و سپاه را تقویت کند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی با همه نیروها در ارتش و سپاه ارتباط جدانشدنی دارد و طرحهای مختلفی با پدافند هوایی سپاه اجرا کرده و در حال اجرا دارد که باعث تغییر رفتار دشمن در سطح منطقهای شده است.

وی در خصوص همکاریهای پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش نیز گفت: نمونه بارز این همکاری در نشاندن هواپیمای ریگی و نشاندن هواپیمای ایساف بود که اگر این همکاری و انسجام وجود نداشت این موفقیتها بهدست نمیآمد.

امیر صباحیفرد در پایان تصریح کرد: قرارگاه پدافند هوایی در حوزه مأموریت خود با نیروی زمینی و دریایی ارتش در حوزه توپخانهای و اطلاعات و شناسایی و با نیروی انتظامی و بسیج در حوزه دیدهبانی همکاری تنگاتنگ و نزدیک دارد، که این باعث رشد روزافزون دفاع هوایی در کشور شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار