سردار جزایری:

رزمایش‌های آینده چرخه دفاعی کشور را مستحکم‌تر خواهد کرد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تاثیرات رزمایش‌های نیروهای مسلح در عرصهٔ آمادگی‌های دفاعی کشور تاکید کرد: پهنهٔ دفاعی ایران مستحکم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ - 10January 2015

رزمایش‌های آینده چرخه دفاعی کشور را مستحکم‌تر خواهد کرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون رزمایش حضرت محمد رسولالله (ص) در گسترهٔ دریا، هوا و زمین، رزمایشهای آتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در راستای پیوستگی سرزمینی و عمق بخشی دفاعی کشورمان قلمداد نمود و اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتقای مجموعه توانمندیهای خود نسبت به گذشته دژ محکم دفاعی کشور در برابر هرگونه زیادهخواهی و تجاوز بیگانه به شمار میآید و انجام موفق رزمایش محمد رسولالله(ص) بیانگر عزم، اراده، انگیزه و مدیریت انقلابی در این نهاد ارزشمند است.

وی افزود: رزمایشهایی که انشاءالله در آینده خواهیم داشت، چرخه دفاعی کشور را هر چه بیشتر مستحکم خواهد نمود و با حمایت آحاد مختلف مردم قدرت و اقتدار دفاعی کشور به نقاط مطلوب خود نزدیک میشود.

سردار جزایری با اشاره به ویژگیها و مزیتهای مدل دفاعی کشور تصریح کرد: امروز مدل دفاعی جمهوری اسلامی ایران با بهرهگیری از ارتش و سپاه در معرض دید دوست و دشمن قرار دارد و رمزگشایی از این مدل موفق در دستور کار بسیاری از مراکز تحقیقی قرار گرفته است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ادامه گفت: پیوند سپاه و ارتش در دو بعد عناصر مادی و معنوی قدرت که سابقه دیرینه دوره دفاع مقدس را به همراه دارد، در ارتقای سطح توانمندیهای نظامی کشور بسیار اثرگذار بوده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک رزمایش موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران به آحاد نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام و فرماندهان و مسؤلان مربوطه، بیان داشت: با بهرهگیری از تجارب اینگونه رزمایشها و استفاده از خلاقیتها و ابتکارات و بخصوص نسل جوان نیروهای مسلح و متخصصین، مهندسان و طراحان در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ویژه حوزهٔ صنایع دفاعی، امیدواریم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نیروهای مسلح کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار