سردار جلالی در همایش ملی مهندسی سازه مطرح کرد:

لزوم استفاده از دانش مهندسی سازه برای کاهش مدل‌های تهاجمی تخریب

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور: هم اکنون مدل‌های تخریب در جهان متفاوت شده و باید با استفاده دانش مهندسی سازه، مدل‌های تهاجمی تخریب را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۳۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳ - 11January 2015

لزوم استفاده از دانش مهندسی سازه برای کاهش مدل‌های تهاجمی تخریب

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل، سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، صبح امروز در اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران اظهار داشت: تهدیدها در کشورهای مختلف جهان تغییر ماهیت داده و در چارچوبهای جدیدی شکل گرفته اما وظیفه پدافند غیرعامل کاهش آثار این تهدیدات است.

غلامرضا جلالی افزود: پدافند غیر عامل مجموع اقدامات غیرمسلحانه برای افزایش پایداری و تسهیل مدیریت بحران به همراه بازدارندگی دفاعی در برابر انواع تهدیدات است.

وی با بیان اینکه باید مصونیت در تمام پیکره کشور به وجود آید، اظهار داشت: این مساله سبب آسیبناپذیری تمام زیرساختها، زیربناها و ساختارهای فیزیکی، انسانی، معنوی و سایبری کشور میشود.

به گفته سردار جلالی، هم اکنون مدلهای تخریب در جهان متفاوت شده و باید با استفاده دانش مهندسی سازه، مدلهای تهاجمی تخریب را به حداقل برسانیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: در مدیریت بحران انجام برنامهریزی بسیار ضروری است تا با انجام برنامهریزیهای دقیق، میزان آسیبپذیری سازهها و بخشهای مختلف به لحاظ استراتژیکی کمتر شود.

یادآورمی شود، اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران با حضور متخصصان و مهندسان حوزه ساخت و ساز و سازههای بزرگ و ارایه آخرین دستاوردهای تخصصی و علمی این حوزه روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه جاری در تهران برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها