سردار جزایری:

هنرمند ضد ملت جایی در میان مردم ندارد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از برخی رخدادها در عرصه فرهنگ و هنر کشور تأکید کرد: هنرمند ضد ملت جایی در میان مردم ندارد.
کد خبر: ۳۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ - 11January 2015

هنرمند ضد ملت جایی در میان مردم ندارد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح  در سخنانی پیرامون بروز برخی پدیدهها و نشانهها در صحنههای فرهنگی و هنری کشور و انتقاد از کوتاهی و نوع نگاه دستگاههای مسئول در مواجهه با آن اظهار داشت: جای تعجب و تأسف است وزارتخانهای که متولی بخشی از امور فرهنگ و هنر کشور است دقت و حساسیت لازم را در برخورد با معضلات این عرصه مهم ندارد.

وی افزود: امروز بخشی از معضلات عرصه فرهنگ و هنر در کشور ما، به اصطلاح هنرمندانی هستند که یا فهم درستی از آموزههای انقلاب و اسلام و نیازهای فرهنگی و هنری مردم در جامعه ندارند، و یا سر در کیسه بیگانه دارند، و چنانچه فرصت یابند علیه نظام اسلامی اقدام میکنند، که نمونههای آن در فتنه ۸۸ قابل رصد کردن است، و نباید سادهانگارانه از آن گذشت.

سردار جزایری همچنین با بیان اینکه جریان فتنه ۸۸ محک مناسبی برای انقلاب و ضد انقلاب بهحساب میآید، گفت: همه کسانی که آگاهانه در روند کودتا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت داشتند در پیشگاه جامعه بزرگ اسلامی محکوم هستند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید براینکه اسناد فتنه ۸۸ حاکی از طرحریزی و حضور پر رنگ و جدی بیگانگان در کودتا علیه نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: کسانی که در آن فتنه سیاه نقشآفرینی و در قتل، غارت، تخریب و لطمهای که به انقلاب اسلامی وارد شد دخالت داشتند باید در  انتظار محاکمه  نزد ملت انقلابی ایران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار