سردار جلالی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد

"پدافند فرهنگی" رویکرد جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تهدیدات به سه بخش تهدیدات مردم‌محور، تهدیدات سخت و تهدیدات فناوری‌محور تقسیم می‌شود، از پدافند فرهنگی به‌عنوان رویکرد جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور در برابر تهدیدات جدید نام برد.
کد خبر: ۳۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ - 14January 2015

 به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور روز گذشته به همراه معاونین خود در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

سردار جلالی در این جلسه ضمن تعریف رابطه پدافند غیرعامل با تهدیدات در بیان رهبری، رسالت پدافند غیرعامل را بیاثر کردن اثر تهدیدات بر کشور دانست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: تهدیدات به سه بخش تهدیدات مردممحور، تهدیدات سخت و تهدیدات فناوریمحور تقسیم میشود و برای مقابله با این تهدیدات به هشت محور و رویکرد جدید پدافند غیرعامل اشاره کرد و از پدافند مردممحور، پدافند کالبدی و فنی مهندسی، پدافند عمومی، پدافند اقتصادی، پدافند سایبری، پدافند زیستی، پددافند پرتوی، پدافند شیمیایی و پدافند فرهنگی بهعنوان رویکرد جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور در برابر تهدیدات جدید نام برد.

در ادامه چند تن از نمایندگان کمیسیون امنیتملی به بیان دیدگاههای خود پرداختند و بروجردی رئیس کمیسیون امنیتملی مجلس نیز ضمن جمعبندی از آمادگی کمیسیون برای دعوت از وزرای ذیربط در کمیسیون برای پاسخ به مشکلات و کاستیهای پدافند غیرعامل در دستگاهها خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار