سرلشکر ایزدی در پاسخ به خبرنگار «دفاع مقدس»:

فرماندهان ما در عراق و سوریه وظیفه مستشاری و مشورتی دارند

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ سوالی مبنی بر وحشت رژیم صهیونیستی از فرماندهان ایرانی گفت: انقلاب اسلامی انسان هایی تربیت کرده که آرزویشان شهادت است، دشمنی که مبنایش مادیت است باید هم از چنین افرادی بترسد.
کد خبر: ۳۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰ - 27January 2015

فرماندهان ما در عراق و سوریه وظیفه مستشاری و مشورتی دارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع مقدس، "سرلشکر مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح  در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید الله دادی و شهدای حزب الله لبنان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید الله دادی سردار پر افتخار اسلام، کسی بود که همیشه دغدغه پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی را داشت و می خواست در خطوط مقدم از انقلاب دفاع کند.

وی افزود: خداوند باب جهاد را برای این شهید گشوده بود و ایشان به نحوه احسن از این فرصت استفاده کرد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خدمات سردار الله دادی در لشکر 41 ثارالله گفت: این سردار در دوارن پس از دفاع مقدس نیز در عرصه سازندگی کشور تلاش کرد و وقتی شرایط را به نحوی دید که می تواند در کرانههای دیگر از ارزش های انقلاب دفاع کند، به لبنان و سوریه هجرت کرد.

سرلشکر ایزدی  با اشاره به کلامی از امام راحل در خصوص جهاد و شهادت، اظهار داشت: سردار الله دادی اولین شهیدی است که در خطوط مقدم توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: قطعا یاران او و یاران "جهاد مغنیه" راه شهدا را ادامه خواهند داد و در نهایت شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر دلیل وحشت رژیم صهیونیستی از فرماندهان ایرانی، گفت: انقلاب اسلامی ایران انسان هایی را تربیت کرده که آرزویشان شهادت است، و پیروان امام حسین(ع) هستند؛ رزمندگان حزب الله لبنان و رزمندگان عراقی که هماکنون علیه عوامل و مزدوران استکبار مبارزه می کنند نیز جزء همین افراد هستند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: دشمنی که مبنایش مادّیت است باید هم از چنین افرادی بترسد؛ چرا که فرماندهان نظامی ایران راه امام حسین(ع) را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: یک خیزش اسلامی در بین ملت های منطقه ایجاد شده و این ملت ها به پیش خواهند رفت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مستشاری فرماندهان نظامی ایران در عراق و سوریه گفت: فرماندهان ما فقط وظیفه مستشاری و مشورتی را بر عهده دارند و این خود ملت های منطقه هستند که در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها