سردار ذوالقدر مطرح کرد

چگونگی آغاز فعالیت حزب‌الله لبنان/ توصیه به گروه‌های جهادی

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه سمبل انقلاب ما حمایت از محرومین و مستضعفین بود، گفت: توصیه من به گروه‌های جهادی این است که برای کمک گرفتن از متمکنین، این افراد را برای دیدن محرومیت‌ها و فعالیت‌های گروه‌های جهادی با خود همراه سازید.
کد خبر: ۴۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ - 08February 2015

چگونگی آغاز فعالیت حزب‌الله لبنان/ توصیه به گروه‌های جهادی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) عصر دیروز در مراسم شکوه هجرت بسیج سازندگی سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه انقلابها میآیند تا سمبلها را تغییر دهند، گفت: سمبل انقلاب ما حمایت از محرومین و مستضعفین بود، اما حتی اگر محرومیت هم تمام شود باز مسئولیت ما تمامشدنی نیست؛ به عبارت دیگر بسیاری از کسانی که به مراحل معنوی بالایی دست مییابند از راه کمک به محرومین و مستضعفین در کنار عبادت و مطالعه، است.

وی افزود: قدرت و موقعیت کنونی حزبالله لبنان که رژیم صهیونیستی از آن وحشت دارد، با شکستن نفس یاران حزبالله بهدست آمده است، زیرا حزبالله فعالیت خود را در ابتدا با جمعآوری زبالهها آغاز کرد.

ذوالقدر با اشاره به اینکه بافت و فضای فرهنگی اجتماعی تهران به گونهای است که افراد با گرایشهای مختلف در آن زندگی میکنند، لذا کسی نمیتواند اتهام مرتجع بودن را به ما بزند، افزود: توصیه من به گروههای جهادی این است که برای کمک گرفتن از متمکنین، یک بار هم که شده این افراد را برای دیدن محرومیتها و فعالیتهای گروههای جهادی با خود همراه سازید، بلکه از این طریق بتوانید سرعت خدمترسانی به مردم محروم را افزایش دهید.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)  تهران بزرگ با تأکید بر اینکه در قرآن هر کجا جهاد را ذکر کرده، جهاد مال را بر جهاد نفس مقدم دانسته است، بیان داشت: خدمت به محرومین و مستضعفین بسیار فراتر از فعالیتهایی است که انجام میدهید؛ بهویژه که در پروژههای کوتاهمدت و زودبازده خیلی عقب هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار