سرلشکر جعفری در بازدید از آزادراه «حرم تا حرم» عنوان کرد:

توجه به بخش خصوصی از اولویت‌های سپاه در عرصه‌ی سازندگی

فرمانده کل سپاه با تاکید بر کار و فعالیت بیشتر در توسعه و سازندگی کشور گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور شرکت‌های خصوصی در عرصهٔ سازندگی کشور فراهم شده است و سپاه توجه به بخش خصوصی را از اولویت‌های خود می‌داند.
کد خبر: ۴۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ - 14February 2015

توجه به بخش خصوصی از اولویت‌های سپاه در عرصه‌ی سازندگی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بازدید از پروژه آزادراه «حرم تا حرم» در جمع مدیران و کارکنان این پروژه ضمن قدردانی از خدمات صورتگرفته اظهار داشت: رعایت کیفیت و توجه به معنویت از شاخصهای اصلی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) در اجرای پروژهها است؛ و در واقع جنبههای ارزشی انقلاب اسلامی از دلایل اصلی ورود سپاه به عرصه سازندگی بوده است.

سرلشکر جعفری گفت: قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) به اعتراف همگان توانسته است در حین کار، ارزشهای دینی و انقلابی را به پیمانکاران، کارگران و تأمینکنندگان کالا منتقل نماید.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: پاسداری از ارزشهای دینی و ملّی و خدامحوری باید در همه حال در کارهای سازندگی رعایت شود.

سرلشکر جعفری با اشاره به پروژه معنوی آزادراه «حرمتاحرم» بیان داشت: یقیناً انگیزه معنوی و عشق به اهل بیت (ع) یکی از شاخصها و انگیزههای دستاندرکاران قرارگاه در اجرای این پروژه بوده است.

وی همچنین با اشاره به برخی جریانسازیها نسبت به فعالیتهای سازندگی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) اظهار داشت: زیرساختهای لازم برای حضور بیشتر شرکتهای خصوصی در عرصهٔ سازندگی کشور فراهم شده است و سپاه نیز توجه به بخش خصوصی را از اولویتهای خود میداند.

گفتنی است پروژه آزادراه «حرمتاحرم» (قم ـ تهران ـ مشهد) به طول تقریبی ۹۷۰ کیلومتر به منظور اتصال شرق کشور به شبکه آزادراهی جنوب شرق و غرب طراحی شده است و نقش بهسزایی در اتصال مراکز مهم شرق کشور به خصوص مشهد مقدس به مرکز کشور داشته و تسهیلکننده حرکت زائران حرم مطهر رضوی و حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواهد بود.

این آزادراه ارتباط مراکز اقتصادی در مسیر را برقرار نموده و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) و وزارت راه و شهرسازی مسیر ترانزیت غرب به شرق را ایجاد مینماید. این مسیر به قطعات مختلف شامل قم ـ گرمسار، گرمسار ـ سمنان، سمنان ـ سبزوار، سبزوار ـ نیشابور و نیشابور ـ مشهد تقسیمبندی و به ترتیب اجرا میشوند.

قطعه قم-گرمسار به طول ۱۵۲ کیلومتر اولین قطعه از این طرح عظیم است که آماده بهرهبرداری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها