نهمین رزمایش پیامبر اعظم- 12

سرلشکر جعفری: دشمنان مراقب باشند که وارد حریم امنیتی ایران نشوند/ سایه موشک‌های سپاه بر تنگه هرمز

فرمانده کل سپاه گفت: پیام این رزمایش بازدارنده است و دشمنان ما باید مراقب باشند که به حریم امنیتی ما یعنی خلیج فارس و تنگه هرمز که از قدیم مدافع آن بوده ایم وارد نشوند.
کد خبر: ۴۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ - 25February 2015

سرلشکر جعفری: دشمنان مراقب باشند که وارد حریم امنیتی ایران نشوند/ سایه موشک‌های سپاه بر تنگه هرمز

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 9 اظهار کرد: پیام این رزمایش بازدارنده است و دشمنان ما باید مراقب باشند که به حریم امنیتی ما یعنی خلیج فارس و تنگه هرمز که از قدیم مدافع آن بودهایم، وارد نشوند.

وی هدف از برگزای این رزمایش را تامین امنیت در برابر دشمنان فرامنطقهای دانست و افزود: اگر روزی پیش آید که دشمنان قصد تعرض داشته باشند تنگه هرمز در تسلط نیروی دریایی سپاه و موشکهای ما خواهد بود.

سرلشکر جعفری با اشاره به اصابت موشکها به ماکت ناو هواپیمابر نیروهای فرامنطقهای در رزمایش امروز تصریح کرد: این تاکتیکها برگرفته از تجربیات دوران دفاع مقدس است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: تا این لحظه از برگزاری رزمایش، با قدرت ایمان و فنآوریهای حاصل شده توسط نیروی دریایی و نیروی هوافضای سپاه، موشکها به اهداف اصابت کردند.

وی با بیان اینکه امروز روز دریایی رزمایش بوده، و دیگر تاکتیکها نیز در این رزمایش در حال انجام است، گفت: به دنیا اعلام میکنیم که توانمندیهای ما برای برقراری امنیت در منطقه بهکارگیری میشود.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه دشمنان ایران با اعمال قدرت، قصد ایجاد ناامنی در منطقه را دارند، افزود: تلاش ما این است تا منطقه امنی برای شناورهای نفتکش و تجاری بهوجود بیاوریم، و این رزمایش نیز با این هدف صورت گرفته است.

فرمانده کل سپاه پیام این رزمایش را اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: همچنین پیام امنیت، صلح و برادری نیز به کشورهای خلیج فارس میدهیم و تاکنون نیز برادریمان را ثابت کردهایم.

وی ادامه داد: مشکل  کشورهای منطقه، دشمنان فرامنطقهای است. انشاءالله روزی دشمنان منطقه را ترک کنند و یک زندگی و اقتصاد با ثبات جریان یابد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه این توانمندیها را در دوران دفاع مقدس نداشتیم، خاطرنشان کرد: وقتی نیروی ایمان پاسداران و بسیجیان ظهور یابد قدرت بی نظیری خلق میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها