رئیس ستاد راهیان نور مازندران خبر داد

اعزام اولین گروه خادمان رسانه‌ای مازندران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

رئیس ستاد راهیان نور مازندران از اعزام اولین گروه خبرنگاران راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: خبرنگاران شرق و غرب استان مازندران شامگاه دیروز به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۴۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴ - 08March 2015

اعزام اولین گروه خادمان رسانه‌ای مازندران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سرهنگ «سید قاسم هاشمی» رئیس ستاد راهیان نور مازندران از اعزام اولین گروه خبرنگاران راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: خبرنگاران شرق و غرب استان مازندران شامگاه دیروز به یادمانهای دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.

وی هدف از برگزاری راهیان نور را آشنایی و ترویج فرهنگ شهادت و شهید دانست و اظهار داشت: خبرنگاران جهاد رسانهای به همراه دیگر خادمین با برنامه ریزی سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران به صورت منسجم برای پوشش وقایع، رخدادها و آخرین اخبار یادمانها، مقرها و محلهای تجمع زائرین راهیان نور به این مناطق مامور شدند

هاشمیعنوان کرد: خبرنگاران راهیان نور در ۴ دوره ۱۰ روزه به همراه دیگر خادمین شهدا در سرزمین نور حضور پیدا خواهند کرد.

 وی افزود: از پانزده مهرماه راهیان نور دانش آموزی و ابتدایی، در فروردین راهیان نور دانشجویی و از ۱۶ اسفند تا فروردین نیز اعزام عمومی انجام میشود.

هاشمی گفت: یک اردوگاههزار و چهارصد نفری در خرمشهر برای زائران مازندرانی ساخته شده که ظرفیت اسکان ۷۰۰ زن و ۷۰۰ مرد را دارا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار