در جلسه مشترک رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با معاون رسانه ملی توافق شد

راه اندازی رادیو زائر در ایام سفرهای راهیان نور/استفاده از سوژه های ناب مناطق عملیاتی جنوب در رسانه ملی

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، گفت: در جلسه مشترک ستاد مرکزی با قرارگاه راهیان نور صداوسیما، راه اندازی رادیو زائر و استفاده از سوژه های ناب در مناطق عملیاتی به عنوان دستورالعمل های اجرایی تصویب شد.
کد خبر: ۴۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴ - 08March 2015

راه اندازی رادیو زائر در ایام سفرهای راهیان نور/استفاده از سوژه های ناب مناطق عملیاتی جنوب در رسانه ملی

سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به نشست مشترک امروز سردار کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور و پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی و جمعی از مدیران این رسانه گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که در صداوسیما ایجاد شد، باید یک بار دیگر موضوعات مربوط به راهیان نور که از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است را با مدیران شبکه های مختلف رسانه ملی خصوصاً معاون جدید سیما در میان میگذاشتیم تا یک شناخت بیشتر و کار منسجمتری در صداوسیما نسبت به انعکاس این حرکت بزرگ صورت بگیرد.

وی افزود: در این نشست مشترک تبادلنظر خوبی درباره راهیان نور انجام شد تا مدیران صداوسیما و ستاد مرکزی در این هم اندیشی اهداف و رویکردهای خود را به طور شفاف تبیین کنند.

ادیبی تأکید کرد: این نشست حسن مطلعی بود تا مسئولین جدید صداوسیما بدانند سطح توقعات در مناطق عملیاتی و دوران اوج راهیان نور از رسانه ملی چیست و برای پوششش بیشتر و عمیقتر از این هماورد بزرگ دو طرف باید چه تعهداتی را نسبت به همدیگر داشته باشند تا این کار بزرگ از دریچه رسانه هم به نحو شایستهتر نه تنها در ایران بلکه در اقصینقاط جهان منعکس شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور درباره مصوبات و دستورالعملهای اجرایی این جلسه نیز گفت: مجموعه قرارگاه راهیان نور صداوسیما با استفاده از ظرفیت شبکههای ملی و استانی برنامه های متنوعی را برای انعکاس اقدام بزرگ فرهنگی راهیان نور پیش بینی کرده تا مردم عزیزی که در مناطق عملیاتی حضور ندارند با این بینش، رویکرد و موضوعات مربوط به راهیان نور بهتر آشنا شوند. در واقع حضور روح معنوی راهیان نور در خانه های مردم جزء اهداف اصلی ماست.

وی با تاکید بر اینکه مصمم هستیم صداوسیما تمرکز خود را بر روی تولید سوژه های ناب راهیان نور سوق دهد، خاطرنشان کرد: با نشستهای مختلفی که میان کارشناسان ستاد مرکزی راهیان نور و قرارگاه راهیان نور صداوسیما انجام شد، این دستورالعمل اجرایی مطرح شد که رسانه ملی توجه بیشتری را بر روی تولید برنامهها با اتکا به سوژه های ناب راهیان نور و مناطق عملیاتی بگذارد.

ادیبی در پایان تأکید کرد: در اجرای برنامههای زنده سعی داریم بر روی استان خوزستان که محور راهیان نور است، رادیویی تحت عنوان زائر ویژه دوران اوج راهیان نور در این استان افتتاح خواهد شد.البته نگاهی هم به اختصاص برنامههایی در استانهای دیگر راهیان نور داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار