معاون روابط عمومی سپاه استان قم خبر داد؛

اعزام گروه "مستند ساز" سپاه استان قم به اردوهای جهادی و راهیان نور

معاون روابط عمومی سپاه استان قم از اعزام گروه مستندساز سپاه به منظور تولید خبر، گزارش خبری، مستند و نماهنگ با همکاری صداوسیمای مرکز قم به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ - 09March 2015

اعزام گروه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، افشین گودرزی با اشاره به اعزام کاروانهای راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار کرد: این معاونت گروه رسانهای شهید علی اصغر نبی گل متشکل از خبرنگار خبرگزاری بسیج، گزارشگر صداوسیمای مرکز قم و مستندساز شبکه استانی نور را  به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه همه رسانهها اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب، چندرسانهای و فضای مجازی باید نقش خود را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفا کنند، افزود: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی علیه فرهنگ این مملکت هجوم آورده و به دنبال نابودی فرهنگ ایرانی اسلامی مردم ما هستند، ضروری است که به رزمایش عظیم فرهنگی راهیان نور در بعد رسانهای بیشتر توجه شود.

رییس شورای عالی اطلاع رسانی سپاه استان قم با بیان اینکه باید در تولیدات رسانهای از سوژههای کلیشه و تکراری پرهیز شود، اظهار کرد: بدون حضور اصحاب رسانه ابعاد عظیم رزمایش فرهنگی راهیان نور برای جامعه نمایان نمیشود.

وی اظهار کرد: با توافقی که میان معاونت روابط عمومی سپاه استان و ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی صورت گرفته، امکان اعزام کاروان رسانهای همراه با کاروانهای راهیان نور دانشجویی محقق گردیده و طی نامهای به رسانههای قم زمان دقیق حرکت کاروان اعلام میشود.

گودرزی در پایان ضمن تقدیر از رسانههای استان به جهت انعکاس و انتشار خبرها و رویدادهای اجتماعی و فرهنگی بسیج بویژه راهیان نور از مدیرمسئولان نشریات و مدیران خبرگزاریها و پایگاههای خبری استان خواست تا با تولید و انتشار اخبار، یادداشتها و مقالات، سهم بسزایی در اطلاع رسانی این امر مهم ایفا کنند.

انتهای پیام/.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار