سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد

بیش از 10هزار بسته فرهنگی ویژه کمیته فرهنگی راهیان نور در مازندران توزیع شد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیش از 10هزار بسته فرهنگی ویژه کمیته فرهنگی راهیان نور در این استان تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۴۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶ - 18March 2015

بیش از 10هزار بسته فرهنگی ویژه کمیته فرهنگی راهیان نور در مازندران توزیع شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «سید اسماعیل احمدی» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با توجه به اعزام بیش از 200 کاروان زیارتی از این استان به مناطق راهیان نور، اعضای کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور استان با مسئولیت این اداره کل اقدام به تهیه بسته های فرهنگی کرد.

وی افزود: با اهداء بیش از 10 هزار بسته فرهنگی شامل اقلامی همچون پوسترهای امام و رهبری، دفتر خاطرات، تقویم رنگی منقش به تمثال شهدای شاخص استان و شهرستان ها، چفیه و لوح های فشرده فرهنگی و ... به زائران راهیان نور، پر رنگ تر از همیشه یاد و خاطره دفاع مقدس را تداوم بخش مسیر خود قرار دادیم.

احمدی تصریح کرد: چاپ اقلام بسته های فرهنگی و توزیع آن در شهرستان های تابعه جهت اهداء به زائران و حضور در زمان اعزام برای بدرقه ایشان و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی هنری در خوزستان و محل اسکان زائران و یادمان ها(اروندکنار، هفت تپه، خرمشهر، اندیمشک) از دیگر تدابیر فرهنگی در این دوره از اعزام ها می باشد.

یادآور می شود کاروان های راهیان نور مازندران از نیمه دوم اسفند امسال به مناطق مربوطه اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار