سردار نقدی در جمع خدام راهیان نور عنوان کرد:

باید برای نبردی سرنوشت ساز آماده شویم

سردار نقدی گفت: جوانان نسل حاضر باید قدس شریف را آزاد کنند به همین خاطر باید خود را برای نبردی سرنوشت ساز آماده کنند.
کد خبر: ۴۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ - 19March 2015

باید برای نبردی سرنوشت ساز آماده شویم

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی راهیان نور، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در معراج شهدای اهواز در جمع خدام زائران سرزمین های نور گفت: این انتخابی که انجام داده اید انتخابی در خور قدردانی است زیرا در این روزهای پایانی سال که خیلی ها دنبال سفرهای زیارتی و سیاحتی هستند شما جوانان با حضور در زیارتگاه های دفاع مقدس خود را وقف خدمات رسانی به زائران سرزمین های نور کرده اید.

وی با اشاره  به اینکه  امیدواریم به زودی شاهد طلوع فجر ولایت باشیم افزود: زائرانی که به سرزمین های حماسه و جها د سفر می کنند مسافرانی هستند که با عشق و علاقه می آیند لذا هرچه میتوانید نسبت به آنها تواضع کنید.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به شهید شاخص سال 94 بسیج بیان داشت: شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص سال 94 بسیج تعیین شده شهیدی که با قایق های معمولی توانست پرچم دو ابر قدرت شرق و غرب یعنی شوروی سابق و امریکا را در خلیج فارس که بر فراز کشتی های جنگی این دو ابر قدرت نصب شده بود را به آتش بکشد.

در پایان این دیدار که سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج  و نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سردار نقدی را همراهی می کردند توسط خدام زائران راهیان نور نشان و لباس خدامی راهیان نور به سردار نقدی اهدا شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار