حجت الاسلام آل هاشم در آیین افتتاحیه یادمان شهدای گمنام اندیمشک:

صلابت جمهوری اسلامی در میدان مذاکرات و اقتدار نیروهای مسلح به برکت وجود فرهنگ غنی دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز اگر مسئولان ما در میدان مذاکرات هسته ای با اقتدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند به برکت خون شهدا و عزتی است که رزمندگان ما در میادین ایثارگری و حماسه آفرینی خلق کردند.
کد خبر: ۴۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ - 19March 2015

صلابت جمهوری اسلامی در میدان مذاکرات و اقتدار نیروهای مسلح به برکت وجود فرهنگ غنی دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاعی امنیتی دفاع پرس به مناطق عملیاتی جنوب کشور، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ زهرائیان یادمان شهدای گمنام اندیمشک در جمع فرماندهان پدافند و تیپهای مستقر در استان خوزستان، تصریح کرد: پرداختن به حوزه فرهنگ در کنار دستاوردهای نظامی ابتکار شایسته ای است که تیپ 72 با مشارکت پدافند هوایی دزفول در قالب نمایشگاهی در معرض نمایش زائران راهیان نور قرار می دهد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه ما وظیفه داریم به هر وسیله ای تلاش ها و فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس را ارج بنهیم، افزود: امروز اگر مسئولین ما در میدان مذاکرات هسته ای با اقتدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع میکنند به برکت خون شهدا و عزتی است که رزمندگان ما در میادین ایثارگری و حماسه آفرینی خلق کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید همگان تلاش کنیم فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم، افزود: حقیقتاً جامعه ما برای ساخت و پرداخت مناسب و شایسته در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره نیازمند این فرهنگ است. چرا که این فرهنگ ما را در مقابل سختیها، دشواری ها و روزهای حساس بیمه می کند.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان به برکت انس با فرهنگ دفاع مقدس است. اگر امروز دشمنان ما جرأت تعدی به جمهوری اسلامی ایران را ندارند به خاطر همین عزتآفرینی ها، رفتارهای مقتدرانه و ایثارگری هاست. اگرچه برخی از این دشمنان ما را تهدید می کنند اما جرأت برخورد نظامی و سخت را با جمهوری اسلامی ایران ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، افزود: نیروهای مسلح ما اگر امروز از آمادگی قابل قبولی برخوردار هستند به خاطر همگرایی جامعه با فرهنگ دفاع مقدس است. به همین منظور دشمن نمی تواند به سخت افزار نظام تعرضی داشته باشد؛ دشمن به واقع از برخورد نظامی پرهزینه و آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح ما هراس دارد.

وی ادامه داد: دشمن در میدان فرهنگی و نرم افزاری از هر ابزار و حربه ای استفاده می کند تا این روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی را از ما بگیرد و اگر در این راستا مواظبت نباشیم دشمن به هدف شوم خود دست پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: چه زیباست نمایشگاه حجاب، سبک زندگی اسلامی، فروش کتاب، دستاوردهای دفاعی و نظامی به صورت تلفیقی در معرض نمایش عموم مردم قرار می گیرد تا جوانان با تلاش های نیروهای مسلح و واقعیت های فرهنگی اسلامی و دفاع مقدس آشنا شوند که به واسطه این مهم دشمنان نتوانند به اهدافشان برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از مردم سپاسگذاری کنیم که در ایام تعطیلات نوروز، تفریح و گردشگری را به زیارت مناطق عملیاتی جنوب، مشاهده ایثارگری ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ترجیح داده اند و از طرفی نیز قدردان این نعمتیم که رهبری فرزانه داریم که جامعه را به فرهنگ دفاع مقدس تشویق و ترغیب می کنند.

انتهای پیام/م.ب

نظر شما
پربیننده ها