تبریک نوروزی رئیس‌جمهور به سران شماری از کشور‌های منطقه

رییس جمهوری در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۴ هجری شمسی را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان و ازبکستان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ - 21March 2015

تبریک نوروزی رئیس‌جمهور به سران شماری از کشور‌های منطقه

به گزارش سرویس اخبار داخلی دفاع پرس، رییس جمهوری در پیامهای جداگانهای فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۴ هجری شمسی را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان و ازبکستان تبریک گفت.

حجت الاسلام حسن روحانی در این پیامها، نوروز را از مواریث باستانی و مشترکات تمدنی و فرهنگی این کشورها برشمرد و بر تحکیم روابط دوستانه برای ترسیم آیندهای روشن و آکنده از همکاری و دوستی، تاکید کرد.

متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سال ۱۳۹۴ هجری خورشیدی و "نوروز" را که از مواریث باستانی و مشترکات تمدنی و فرهنگی ما به شمار میآید، به جناب عالی و ملت دوست و برادر تبریک و شادباش میگویم.

سرمایه های معنوی و فرهنگی و ظرفیت های فراوان ملت های ما در بستر تاریخی پرشکوه، ارزش ها، آثار و بزرگانی را خلق کرده که همواره مایه مباهات ملت های دو کشور و جهانیان است.

با افتخار به پیوندها و مشترکات فراوان و تاکید بر تحکیم روابط دوستانه برای ترسیم آیندهای روشن و آکنده از همکاری و دوستی، از خداوند بزرگ برای جناب عالی، دولت و ملت شما سعادت و بهروزی روزافزون آرزومندم.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها