آقا تهرانی

«ما می‌توانیم» شعار سال راهیان نور نیست بلکه شعور است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی گفت: حرکت عظیم راهیان نور حرکتی کاملا مردمی است و توسط همان رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ - 22March 2015

«ما می‌توانیم» شعار سال راهیان نور نیست بلکه شعور است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یادمانهای دفاع مقدس افزود: اینجا محل خلوص، عبادت، جهاد، شهادت و جایی هست برای همه کسانی که میخواهند از گذشته شهدا، جانبازان و ایثارگران خبری داشه باشند زیرا کاری که دیروز آنها انجام دادند برای امروز ما میتواند الگوی خوبی باشد.

وی با تاکید به اینکه راهیان نور یک حرکت خودجوش مردمی است عنوان کرد: درست است که سپاه، ارتش و دیگر نهادها در آن دخالت دارند و زمینه ساز حرکت کاروانها هستند اما بعد از جنگ توسط همان رزمندگانی که هشت سال جانفشانی کردند راه اندازی شد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به نقش این حماسه فرهنگی در موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره و عنوان کرد: یکی از آفتهای رسیدن به اقتصاد و سیاست مقاومتی این است که اقتصاد و سیاست اسلامی را فراموش کنیم، افرادی که به مناطق عملیاتی میآیند چند روزی از شهر، دانشگاه، کار، درس و بازار دور میشوند و به اینجا میآیند تا خود را پیدا کنند و پی ببرند که اینها چه کسانی بودند و چه کاری کردند؟ اینها در همه زمینهها اثر گذاری دارد در سیاست و اقتصاد ما، در تلاش ما، در زندگی خانوادگی و جمعی ما تاثیر گذار است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در ادامه بیان کرد: جبهه و شهدا راه درست را به بهترین شکل به ما یاد دادند تا بتوانیم در جاهای مختلف، اسلامی فکر کنیم و اسلامی عمل کنیم.

عضو فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی با اشاره به «ما میتوانیم» شعار سال راهیان نور گفت: برای اینکه اثبات کنیم ما میتوانیم اول باید آن را باور کنیم و این فقط یک شعار نیست بلکه یک شعور است و باید معرفت به این موضوع پیدا کنیم.

وی با اشاره به نقش رسانهها در انتقال این حرکت عظیم فرهنگی در کشور و دنیا افزود: رسانهها باید پای این فرهنگ ایستادگی نمایند و فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا مخابره کنند.

آقاتهرانی در پایان با اشاره به حضور زائرین راهیان نور از30 کشور دنیا برای زیارت یادمانهای عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این حضور فراملّی، نشانگر حقیقت جنگ و حق بودن دفاع مقدس ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها