تردد کاروان‌های راهیان نور در شب ممنوع است

جانشین قرارگاه راهیان نور ناجا گفت: نیروی انتظامی از تمام ظرفیت​های خود در تامین امنیت کاروان​های راهیان نور، مدیریت امنیت ترافیکی و امنیت مرزها استفاده کرده و در پیشگیری از جرایم شهری، تمام تمهیدات لازم را انجام داده و امنیت خوبی در شهرها جهت تردد زائران و کاروان​های راهیان نور ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ - 24March 2015

تردد کاروان‌های راهیان نور در شب ممنوع است

به گزارش دفاع پرس، سردار خسرو اسکندری در نشست خبری که امروز (دوشنبه، 3 فروردین) در محل قرارگاه مشترک جنوب ستاد مرکزی راهیان​نور کشور در اهواز اظهارکرد: دغدغههای نسبت به امنیت کاروانهای راهیان نور وجود ندارد و اقدامات و تمهیدات بسیاری در این خصوص انجام شده است.

 

وی افزود: خوزستان از نظر امنیتی هیچ​گونه مشکلی ندارد و استان بسیار امنی است؛ در روزهای گذشته تعدادی از طلاب و دانشجویان خارجی از مناطق عملیاتی بازدید کردند و فرایند اعزام و بازدید آن​ها بسیار انجام شد.

جانشین قرارگاه راهیان نور ناجا با اشاره به بازدید 25 هزار نفر از کارکنان ناجا از مناطق عملیاتی تا پایان زمان برنامه راهیان نور ناجا،گفت: حدود هشت منطقه عملیاتی جهت بازدید کارکنان و خانواده​های نیروهای ناجا در این ایام در نظر گرفته شده است. بازدید این افراد از 28 اسفندماه آغاز شده و تا 10 فروردین​ماه ادامه خواهد داشت. تاکنون بیش از 7000 نفر از این افراد از این مناطق بازدید داشتهاند و اسکان داده شده​اند.از بهترین اقدامات امسال نیروی انتظامی در برنامههای کاروان​های راهیان نور، مدیریت امنیت ترافیکی بود و تا این لحظه حادثه ترافیکی در این خصوص گزارش نشده است.

 

وی با اشاره به تاثیرگذاری حضور و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: حضور در این مناطق و بازدید آن که یادآور دوران دفاع مقدس است، موجب ایجاد فرهنگ ایثار و روحیه خدمت​گذاری می​شود. از اهداف بازدید کارکنان ناجا از مناطق عملیاتی، ایجاد رغبت و توسعه مصونیت در دو محور خودپایی و سازمان​پایی است.

 

جانشین قرارگاه راهیاننور ناجا بیان کرد: پلیس راهور در مدیریت امنیت ترافیک به صورت هوشمند عمل می​کند و در این زمینه تمام نقاط حادثه​خیز شناسایی شده​اند. خوشبختانه سوانح ترافیکی نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این نتیجه مدیریت و برنامه​ریزی بوده است.

سردار اسکندری ادامه​داد: ممکن است در بحث جاده​ها مشکلاتی وجود داشته باشد اما پلیس با همین وضعیت موجود، ترافیک را مدیریت می​کند.

 

وی با بیان این​که در راهیان نور هیچ مشکل و دغدغه امنیتی وجود ندارد، اظهارکرد: امسال برای تامین امنیت کاروان​های راهیان​های نور، نیروهای کمکی به نیروهای انتظامی در استان خوزستان تزریق کرده​ایم. تمام فرماندهان و مدیران ما دارای تجربیات چندین ساله هستند و در تامین امنیت راهیان نور زائران مناطق عملیاتی هیچ مشکلی وجود ندارد.با تمام این اقدامات اما به وضع موجود قانع نیستیم. کشور ما تهدید خیز است و از تمام دنیا تهدید می​شود و این طبیعی است که به وضعیت موجود راضی و قانع نباشیم و تلاش می​کنیم که مردم تهدیدی احساس نکنند.

 

سردار اسکندری گفت: تردد کاروان​های راهیان نور در شب را ممنوع کرده​ایم و توصیه ما این است که زائران و راهیان نور مقررات و قوانین را رعایت کنند و در مسیرهای تعیین شده عبور و مرور کنند. قبل از سفر استراحت کافی را داشته باشند و به هشدارهای پلیس توجه کنند.

 

منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار