رئیس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با دفاع پرس :

راهیان نور نقش بی بدیل در ایجاد امنیت مضاعف دارد

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به معنویت موجود در مناطق عملیاتی گفت: کسانی که در راهیان نور حضور دارند به نوعی پالایش روحی دست پیدا می کنند و همین موضوع زمینه ساز ایجاد امنیت مضاعف در جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ - 26March 2015

راهیان نور نقش بی بدیل در ایجاد امنیت مضاعف دارد

سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " گفت: یکی از وظایفی که برای نیروی انتظامی تعریف شده، حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی است چرا که این نیروحافظان نظم و امنیت  هستند و و وظیفه مهمی مانند حراست از ارزش های انقلابی را بر عهده دارد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خاطر نشان کرد: حقوقی به نام حفظ ارزش های ماندگار بر روی دوش ما گذاشته شده است که این یک حقی است که ما باید در قبال مردم به آن بپردازیم و به حراست از آن مشغول باشیم.

وی با اشاره به اینکه از فضاهای معنوی موجود در مناطق جنگی می توان در زمینه بصیرت زایی و بصیرت افزایی بهره برد گفت: فضاهای معنوی موجود در مناطق عملیاتی  نقش اساسی در ایجاد امنیت دارد. این اماکن فضای ایمانی و اعتقادی را در جامعه بالا می برند و نقش اساسی در حلال خوری و اخلاق و معنویت انسان ها دارند.

رئیس پلیس آگاهی کشور خاطر نشان کرد: کسانی که به مناطق عملیاتی می آیند پالایش می شوند. خیلی وقت ها نمی شود بسیاری از مسائل جاری در مناطق عملیاتی را به زبان آورد بلکه باید فرد در این مناطق حضور پیدا کند و از نزدیک با فضا پیوند برقرار کند.

وی ادامه داد: راهیان نور یک نوع پالایشگری روح است و در مجموع یکسری از انرژی های مثبت به انسان منتقل می کند و باعث می شود یکسری از رفتاریهای منفی از وجود انسان پاک شود و کمی انسان به درون خود بپردازد.

مقیمی اظهار داشت: باید برنامه ریزی منسجمی را برای حضور مردم و نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی ترتیب بدهیم در شرایطی که سعی داشته باشیم فضاها بدون تغییر و تحریف باقی بمانند و مردم آن چیز را که به واقع در مناطق رخ داده است را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان زیادی در مناطق عملیاتی جنگیدند و شهدای زیادی ما در اینجا تقدیم نظام کردیم و خون بسیاری از شهدا در این مناطق ریخته شده است. خاک این مناطق بسیار مقدس است بنابر این در حد خودش این خاک ها دارای قداست هستند و به راحتی می توان حس معنوی را در اینجا درک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار