مسئول قرارگاه راهیان نور شهید باقری در گفت و گوی اختصاصی با دفاع پرس خبر داد:

پذیرایی و اسکان 2800 نفر از زائران انفرادی سرزمین های نور

قرارگاه راهیان نور شهید باقری در شش روز اول امسال تعداد2800 نفر از زائران انفرادی سرزمین های نور را پذیرایی و اسکان داده است.
کد خبر: ۴۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ - 28March 2015

پذیرایی و اسکان 2800 نفر از زائران انفرادی سرزمین های نور

هاشمی مسئول قرارگاه راهیان نور شهید باقری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی دفاع پرس از خوزستان درباره فعالیت های این قرارگاه گفت: قرارگاه راهیان نور شهید باقری به منظور تسهیل در اسکان و دریافت خدمات به زائران انفرادی سرزمین های نور راه اندازی شده که در همین راستا سال گذشته حدود 1900 نفر توسط این قرارگاه سازماندهی و ثبت نام شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد کسانی هستند که به مدت سه شبانه روز در اختیار این قرارگاه بودند، افزود: امسال نیز طی شش روز ابتدایی سال جاری 2500 نفر توسط این قرارگاه ثبت نام و خدمات اسکان و پذیرایی به این عزیزان ارایه شده است که با افزودن افرادی که فقط یک شب اسکان و پذیرایی شده اند، این آمار به حدود 2800 نفر می رسد.

 هاشمی با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته با رشد یک هزار نفری مواجه هستیم، ادامه داد: برای کسانی که توسط این قرارگاه ثبت نام می شوند، برنامه های بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، دهلاویه، هویزه، طلاییه، شلمچه، دژ خرمشهر و یادمان شهدای عملیات کربلای 4(علقمه) پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار