سردار نقدی در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری:

دشمنان در مذاکرات به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان در لحظه لحظه جریان مذاکرات هسته‌ای به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران هستند؛ اما چون نمی‌توانند به هدف خود برسند، چهره خود را به‌صورت خیرخواه نشان می‌دهند.
کد خبر: ۴۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ - 28April 2015

دشمنان در مذاکرات به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و گرامیداشت 14 هزار شهید عرصه صنعت و تولید با اشاره به مذاکرات هستهای کشورمان با گروه 1+5 اظهار داشت: همه ابرجنایتکاران جهان، همین کشورهای موسوم به 1+5 هستند؛ زیرا اینها از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تاکنون به شکلهای مختلف یک روز با ترور، یک روز با به راه انداختن جنگ تحمیلی، روز دیگر با ایجاد فتنه و امروز هم با اتخاذ تحریمهای به اصطلاح فلجکننده، در صدد بودند مردم را رو در روی انقلاب و ارزشهای آن قرار دهند، تا از این رهگذر به اهداف از دست رفته خود برسند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از 14 هزار کارگز شهید تعداد چهار هزار نفرشان از شهدای ترور هستند، بیان داشت: در طول این مدت گروههایی که ادعای دفاع از کارگر و مردم را داشتند توسط کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه و آلمان تجهیز به سلاح و تجهیزاتی مسلح شدند، تا در راستای منافع این به اصطلاح ابرقدرتها گام بردارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز اگر چه از نظر کشورها استکباری در تحریم هستیم، ولی همچنان کار و تولید در حال انجام است؛ به همین خاطر مسئولان آمریکایی اذعان میکنند که تحریمها نتوانسته خللی در روند زندگی مردم ایجاد کند.

وی در ادامه اظهار داشت: تحریمها تنها تأثیری که داشته کم شدن اتکای ما به نفت بوده؛ به همین خاطر اگر این تحریمها را باز ادامه دهند میزان اتکای ما به درآمدهای نفتی باز هم کمتر میشود، و این همان موضوعی است که ما به دنبال آن هستیم، تا اقتصاد کشورمان را بر پایه درآمدهای غیر نفتی بنا کنیم.

سردار نقدی تأکید کرد: اینکه بخواهیم مسئله اقتصادی را از طریق افزایش رابطه با کشورهای استکباری حل کنیم، راه حلی بسیار غلط است، و آنهایی هم که در حال تجربه این روش غلط هستند، بدانند از این طریق راه به جایی نمیبرند.

وی تأکید کرد: دشمنان در لحظه لحظه جریان مذاکرات به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران هستند؛ اما چون نمیتوانند به هدف خود برسند، چهره خود را بهصورت خیرخواه نشان میدهند.

سردار نقدی افزود: آمریکا و متحدانش چون از ملت ایران سیلی خوردهاند، به دنبال گرفتن انتقام هستند؛ آنها این انتقام را با ایجاد تحریمهای به قول خودشان "فلجکننده" دنبال میکردند، اما با این کار هم نتوانستند به مقصود خود دست یابند.

وی تصریح کرد: عدهای تلاش میکنند با حرفها و تیترهای دشمنشادکن که توسط بیگانگان نیز تشدید میشود اینگونه القا کنند که ملت ایران از آرمانهای خود مأیوس شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه یادآور شد: رفع مشکلات اقتصادی در گرو برقراری ارتباط با خارج نیست؛ بلکه باید با اتکا به اقتصاد مقاومتی در رفع آنها بکوشیم.

سردار نقدی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون نقدینگی 30 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: در کشور مشکل نقدینگی نداریم؛ زیرا اگر الان اعلام کنند که برای حج، سفر به عتبات، فروش خودرو و... ثبت نام انجام میشود مردم صف میکشند.

وی در ادامه به تعطیلی حدود 700 واحد صنعتی به دلیل اختلاف بین شرکا اشاره و تأکید کرد: بسیج میتواند با وساطت نسبت به رفع اختلافات، و فعال شدن این واحدها اقدام کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حدود 600 واحد صنعتی نیز به دلیل نبود بازار مصرف تعطیل هستند، که بسیج اصناف میتواند با بازاریابی برای تولیداتشان این واحدها را مجددا فعال کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها