سرلشکر فیروزآبادی:

جنایات آل سعود در یمن سزاوار تنبیه سختی است/ ادامه حضور ناوگان دریایی ایران در خلیج عدن

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جنایات سعودی‌ها علیه مردم مظلوم یمن را سزاوار تنبیهی سخت دانست و گفت: جسارت آل سعود که مانع رسیدن کمک‌های انسانی توسط هواپیمای بی‌دفاع تجاری ترابری شد، نیاز به پاسخی در خور دارد.
کد خبر: ۴۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ - 28April 2015

جنایات آل سعود در یمن سزاوار تنبیه سختی است/ ادامه حضور ناوگان دریایی ایران در خلیج عدن

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز (سهشنبه) در جمع فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع گفت: جنایات آل سعود علیه مردم مسلمان و انقلابی و مظلوم یمن که خواستار استقلال و مردمسالاری اسلامی هستند، بسیار سنگین و سزاوار تنبیه سختی است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد و آمریکا و انگلیس به روشنی، حقوق قانونی مردم یمن را پایمال کردند و به آتش کشیدند و زنان و کودکان مسلمان و مردم شهرها و بلاد را به خاک و خون کشیدند، کشتند و آواره کردند و حتی قطعنامه شورای امنیت، کمکرسانی انسانی به مجروحان و آوارگان را مختل کرد و جسارت آل سعود مانند صهیونیستها که با هواپیمای جنگی مانع رسیدن کمکهای انسانی توسط هواپیمای بیدفاع تجاری ترابری شد، نیاز به پاسخی در خور دارد و سرکوبی آزادیخواهان بحرین و شرق عربستان روی استعمارگران را سفید کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آیا سعودیها در برابر حقوقدانان و مردم آزاده جهان برای جنایات بیحساب چه پاسخی دارند و آیا این ظالمان سلطهشان در حرمین شرفین میتواند تداوم یابد؟ چرا حکام مسلمان منطقه و سازمانهای بینالمللی طرف ظالم را گرفتهاند؟ آل سعود بدانند که حاکمیت با کفر میتواند تداوم یابد، لیکن با ظلم بقایی ندارد.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان در پاسخ به وزیر دفاع ایالات متحده گفت: ناوگان دریایی ایران تاکنون وارد آبهای یمن نشده است؛ لیکن گشتزنی این ناوگان در آبهای بینالمللی خلیج عدن و دریای عمان دارای برنامهریزی معین نظامی و برابر برنامه جریان خواهد داشت و خدمات نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اقدامات دزدان دریایی دوره چند ساله دارند و کشورهای مختلف جهان تا کنون بابت خدماتی که در نجات شناورهای آنان شده است از این ناوها سپاسگزاری کردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها