مرحله اول قرعه‌کشی نامگذاری پهپاد RQ170 ایرانی انجام شد

«سیمرغ»، «طبس» و «اقتدار» نامزدهای نهایی برای نام‌گذاری RQ170 ایرانی

با حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه مرحله اول قرعه‌کشی نام‌گذاری پهپاد RQ170 ایرانی انجام و اسامی 110 برگزیده اعلام شد.
کد خبر: ۴۵۶۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ - 29April 2015

«سیمرغ»، «طبس» و «اقتدار» نامزدهای نهایی برای نام‌گذاری  RQ170 ایرانی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی رونمایی از پهپاد RQ170 ایرانی در بازدید فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه و نمایش پرواز آن در آبان ماه سال گذشته و متعاقب آن "فراخوان سپاه" از آحاد ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی برای نامگذاری این دستاورد بزرگ، مرحله اول قرعهکشی در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در تهاجم نظامی به طبس (در سال 1359) با حضور سردار سرتیپ امیرعلی حاجیزاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو برگزار و به قید قرعه تعداد 110 نفر از هموطنان برگزیده، و هدایا و جوایز آنان واگذار شد.

بنابراین گزارش این جوایز شامل «10 کمک هزینه سفر حج عمره» به ارزش هر نفر 20 میلیون ریال، «20 کمکهزینه سفر به عتبات عالیات» به ارزش هر نفر 15 میلیون ریال و «80 سکه تمام بهار آزادی» است که به برگزیدگان اهدا شد.

گفتنی است مرحله دوم قرعهکشی، با فراخوان روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با دریافت پیشنهاد گزینه نهایی توسط مردم در خجسته سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار از میان گزینههای «سیمرغ»، «طبس» و «اقتدار» انجام و اسامی برندگان از طریق رسانهها اعلام خواهد شد.

نام 110 نفر از برگزیدگان این قرعهکشی را در اینجا میتوانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن لطفی
|
-
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
با سلام و عرض وقت بخیر
فرموده بودید که گزینه نهایی از میان گزینه‌های «سیمرغ»، «طبس» و «اقتدار» در خجسته سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اعلام خواهد، ولی هیچ خبری نشد.
لطفا اطلاع رسانی نمایید.
متشکرم - پیشنهاد دهنده کلمه "سیمرغ"
سجاد مهرزاده.
|
-
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
1
سلام.من نام طبس را ارسال کرده بودم بخاطر شباهت کامل شکست دلتا فورس امریکا در سرزمین مقدس طبس با پهباد این نام رو انتخاب کرده بودم.پس جایزه من چی میشه؟؟. اگه بزارین طبس دو تاریخ رو زنده کردین.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار